Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
In alle gevallen zijn het tijdelijke lapmiddeltjes. Door het schuren haal je de UV werende coating weg dus de lampen zijn een stuk vatbaarder voor UV en sneller weer dof. Maar dat duurt wel weer even dus het kan misschien lang genoeg zijn.
Ik heb gemerkt destijds en dit is ook bevestigd door Opel dat de de module veel stroom neemt bij open dak. En dit blijft doen oook als de auto niet in gebruik is. Lege accu als gevolg. Ik was dus gestopt met hem open wegzetten in de garage.
Ik heb gemerkt destijds en dit is ook bevestigd door Opel dat de de module veel stroom neemt bij open dak. En dit blijft doen oook als de auto niet in gebruik is. Lege accu als gevolg. Ik was dus gestopt met hem open wegzetten in de garage.
Ik heb gemerkt destijds en dit is ook bevestigd door Opel dat de de module veel stroom neemt bij open dak. En dit blijft doen oook als de auto niet in gebruik is. Lege accu als gevolg. Ik was dus gestopt met hem open wegzetten in de garage.
12 kan dus direct van de cigaretten aansteker (voorste of achterste).
Volgens de handleiding wordt deze namelijk gedeactiveerd bij het uitzetten van het contact (in tegenstelling tot die van de ATT dus!)ATT heeft een losse kabel bij de 12v aansluiting. Een is continu 12v ander geschakeld. Kunt dus kiezen wat je voorkeur heeft.
12 kan dus direct van de cigaretten aansteker (voorste of achterste).
Volgens de handleiding wordt deze namelijk gedeactiveerd bij het uitzetten van het contact (in tegenstelling tot die van de ATT dus!)ATT heeft een losse kabel bij de 12v aansluiting. Een is continu 12v ander geschakeld. Kunt dus kiezen wat je voorkeur heeft.
12 kan dus direct van de cigaretten aansteker (voorste of achterste).
Volgens de handleiding wordt deze namelijk gedeactiveerd bij het uitzetten van het contact (in tegenstelling tot die van de ATT dus!)ATT heeft een losse kabel bij de 12v aansluiting. Een is continu 12v ander geschakeld. Kunt dus kiezen wat je voorkeur heeft.
iemand wel eens problemen met de koeling gehad? Ieder ritje kreeg ik wel een paar keer een melding in mn schermpje “koelvloeistof pijl te laag” of zoiets. Nieuwe sensor heeft het probleem niet verholpen. Nieuwe thermosstaat en waterpomp ook niet!!!
Wat zou het nog meer kunnen zijn???Ik heb het ook, maar ik moet ook idd af en toe koelvloeistof bijvullen. Moet nog op zoek naar het lek. Lijkt de pakking van de thermostaat te zijn.
iemand wel eens problemen met de koeling gehad? Ieder ritje kreeg ik wel een paar keer een melding in mn schermpje “koelvloeistof pijl te laag” of zoiets. Nieuwe sensor heeft het probleem niet verholpen. Nieuwe thermosstaat en waterpomp ook niet!!!
Wat zou het nog meer kunnen zijn???Ik heb het ook, maar ik moet ook idd af en toe koelvloeistof bijvullen. Moet nog op zoek naar het lek. Lijkt de pakking van de thermostaat te zijn.
iemand wel eens problemen met de koeling gehad? Ieder ritje kreeg ik wel een paar keer een melding in mn schermpje “koelvloeistof pijl te laag” of zoiets. Nieuwe sensor heeft het probleem niet verholpen. Nieuwe thermosstaat en waterpomp ook niet!!!
Wat zou het nog meer kunnen zijn???Ik heb het ook, maar ik moet ook idd af en toe koelvloeistof bijvullen. Moet nog op zoek naar het lek. Lijkt de pakking van de thermostaat te zijn.
Wordt tijd dat alle dealers standaard een bakje op de balie hebben staan met visite kaartjes van Max!
Wordt tijd dat alle dealers standaard een bakje op de balie hebben staan met visite kaartjes van Max!
Wordt tijd dat alle dealers standaard een bakje op de balie hebben staan met visite kaartjes van Max!
Oei dat zijn de zure dingen in het leven. Wat zul je gevloekt hebben
Oei dat zijn de zure dingen in het leven. Wat zul je gevloekt hebben
-
AuteurBerichten