Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thx alle voor jullie mede leven , volgens de expertise is de CIM wel degelijk stuk , de timer zou er opgekomen zijn niet door en fout maar en defecte van cim Volgens de experts ,
De enige oplossing is dat er en andere cim in moet, en dit van álle en via opel zelf zegt de expert.
Op dit moment kan ik zelf ook niets doen .Ps , liviu jij was geraakt tot alles vrij te geven na de 21u40 he , dan moest met opel verbonden worden , dat is gelukt en was vrij ,moest daarna nog is 21u40 aftellen, zoals als jij voorspeld had ,dat is ook gelukt , dus moest het oké zijn . Maar nee hoor niet in cim te geraken ongeacht 2 maal vrij gegeven door opel en timer niet meer actief niet in de CIM te geraken
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee niet in cim te geraken
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee niet in cim te geraken
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee niet in cim te geraken
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee niet in cim te geraken
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee w zagen start nog niet , allen al de lichtjes werken terug , verder doet hij niets , kan geen communicatie tussen cim en ecu
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee w zagen start nog niet , allen al de lichtjes werken terug , verder doet hij niets , kan geen communicatie tussen cim en ecu
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee w zagen start nog niet , allen al de lichtjes werken terug , verder doet hij niets , kan geen communicatie tussen cim en ecu
Ik kan mij heel goed voorstellen dat die garage boos is. Een z.g.n. Opel dealer heeft het verkloot en nu komt die terug bij hun.
Dat ligt echt niet bij de aflevering van de wagen, alles werkte toen goed. Het is begonnen na dat prutswerk van de dealer.Wat ik in deze zou doen, want het zit nu muurvast en geen uitweg op korte termijn in deze zaak.
Misschien een idee om eerst eens ‘gewoon’ de CIM te wisselen, die zijn niet echt duur tweedehands. Volgens mij heb ik er nog een liggen, moet ik even bekijken.
Kan ook heel simpel zo zijn dat de CIM schoongemaakt moet worden, geen idee wat precies de storing is met de CIM?Even op een rijtje:
De wagen kan nu gestart worden? Of is dit nog afhankelijk van de CIM?
Zo ja als die gestart kan worden, wat zijn dan de mankementen?Kan je nog met een Op-com in de CIM module komen? Dat is wel nodig om de oude CIM af te melden.
Nee w zagen start nog niet , allen al de lichtjes werken terug , verder doet hij niets , kan geen communicatie tussen cim en ecu
Idd Liviu heeft prachtig werk geleverd, door voor nogmaals veel dank, net als al de andere steun en hulp van jullie onze dank.
Vandaag is de wagen bij de verkoper afgezet door de depange, deze belde mij vanmiddag al op en zij mij KORT EN BOOS ik moet geen garantie geven , dus met andere woorden gaat het einde nog niet inzicht zijn .
Na grondig onderzoek van de expert , is de CIM wel degelijk stuk en zou volgens hem weing of niets te maken hebben met geknoei of gepruts. De vol is gewoon defect gegaan maar door het meerdere malen proberen uit te lezen is deze geblokkeerd ( 21U20 MIN) maar dat zou gekomen zijn omdat voor het uitlezen de CIM stuk was en dus niet meer kon uitgelezen worden , dat zou dan en beveiliging van opel uit zijn .de experten hebben bijna en dag aan het uitzoeken geweest wat de reden zou kunnen geweest zijn .Dat was dan uiteindelijk hun besluit en dus en garantie zaak ,de verkoper is verplicht deze op zijn kosten nu te herstellen ,maar hij wil niet . Nu heeft de verkoper 8 dagen de tijd om te reageren , na deze dagen geen antwoord van de verkoper wordt deze gedagvaard op de rechtbank .
Tot zover het Horror verhaal van onze twin Top, van het moment dat ik meer weer lezen jullie het hier ook .
Ps de Brabant tour gaan voor ons in gedrang komen , toch hebben we nog hoop dat hij dan terug op de baan gaat zijn .
Greets Marc en Nancy
Idd Liviu heeft prachtig werk geleverd, door voor nogmaals veel dank, net als al de andere steun en hulp van jullie onze dank.
Vandaag is de wagen bij de verkoper afgezet door de depange, deze belde mij vanmiddag al op en zij mij KORT EN BOOS ik moet geen garantie geven , dus met andere woorden gaat het einde nog niet inzicht zijn .
Na grondig onderzoek van de expert , is de CIM wel degelijk stuk en zou volgens hem weing of niets te maken hebben met geknoei of gepruts. De vol is gewoon defect gegaan maar door het meerdere malen proberen uit te lezen is deze geblokkeerd ( 21U20 MIN) maar dat zou gekomen zijn omdat voor het uitlezen de CIM stuk was en dus niet meer kon uitgelezen worden , dat zou dan en beveiliging van opel uit zijn .de experten hebben bijna en dag aan het uitzoeken geweest wat de reden zou kunnen geweest zijn .Dat was dan uiteindelijk hun besluit en dus en garantie zaak ,de verkoper is verplicht deze op zijn kosten nu te herstellen ,maar hij wil niet . Nu heeft de verkoper 8 dagen de tijd om te reageren , na deze dagen geen antwoord van de verkoper wordt deze gedagvaard op de rechtbank .
Tot zover het Horror verhaal van onze twin Top, van het moment dat ik meer weer lezen jullie het hier ook .
Ps de Brabant tour gaan voor ons in gedrang komen , toch hebben we nog hoop dat hij dan terug op de baan gaat zijn .
Greets Marc en Nancy
Idd Liviu heeft prachtig werk geleverd, door voor nogmaals veel dank, net als al de andere steun en hulp van jullie onze dank.
Vandaag is de wagen bij de verkoper afgezet door de depange, deze belde mij vanmiddag al op en zij mij KORT EN BOOS ik moet geen garantie geven , dus met andere woorden gaat het einde nog niet inzicht zijn .
Na grondig onderzoek van de expert , is de CIM wel degelijk stuk en zou volgens hem weing of niets te maken hebben met geknoei of gepruts. De vol is gewoon defect gegaan maar door het meerdere malen proberen uit te lezen is deze geblokkeerd ( 21U20 MIN) maar dat zou gekomen zijn omdat voor het uitlezen de CIM stuk was en dus niet meer kon uitgelezen worden , dat zou dan en beveiliging van opel uit zijn .de experten hebben bijna en dag aan het uitzoeken geweest wat de reden zou kunnen geweest zijn .Dat was dan uiteindelijk hun besluit en dus en garantie zaak ,de verkoper is verplicht deze op zijn kosten nu te herstellen ,maar hij wil niet . Nu heeft de verkoper 8 dagen de tijd om te reageren , na deze dagen geen antwoord van de verkoper wordt deze gedagvaard op de rechtbank .
Tot zover het Horror verhaal van onze twin Top, van het moment dat ik meer weer lezen jullie het hier ook .
Ps de Brabant tour gaan voor ons in gedrang komen , toch hebben we nog hoop dat hij dan terug op de baan gaat zijn .
Greets Marc en Nancy
Idd Liviu heeft prachtig werk geleverd, door voor nogmaals veel dank, net als al de andere steun en hulp van jullie onze dank.
Vandaag is de wagen bij de verkoper afgezet door de depange, deze belde mij vanmiddag al op en zij mij KORT EN BOOS ik moet geen garantie geven , dus met andere woorden gaat het einde nog niet inzicht zijn .
Na grondig onderzoek van de expert , is de CIM wel degelijk stuk en zou volgens hem weing of niets te maken hebben met geknoei of gepruts. De vol is gewoon defect gegaan maar door het meerdere malen proberen uit te lezen is deze geblokkeerd ( 21U20 MIN) maar dat zou gekomen zijn omdat voor het uitlezen de CIM stuk was en dus niet meer kon uitgelezen worden , dat zou dan en beveiliging van opel uit zijn .de experten hebben bijna en dag aan het uitzoeken geweest wat de reden zou kunnen geweest zijn .Dat was dan uiteindelijk hun besluit en dus en garantie zaak ,de verkoper is verplicht deze op zijn kosten nu te herstellen ,maar hij wil niet . Nu heeft de verkoper 8 dagen de tijd om te reageren , na deze dagen geen antwoord van de verkoper wordt deze gedagvaard op de rechtbank .
Tot zover het Horror verhaal van onze twin Top, van het moment dat ik meer weer lezen jullie het hier ook .
Ps de Brabant tour gaan voor ons in gedrang komen , toch hebben we nog hoop dat hij dan terug op de baan gaat zijn .
Greets Marc en Nancy
Idd klopt moet aux hebben
Idd klopt moet aux hebben
-
AuteurBerichten