Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo BadBert.
Bij deze wil ik je toch nog even bedanken voor je aanbod om mij te helpen met mijn probleempje.
Ik had al veel,heel veel gelezen over dakproblemen bij de ATT en de meeste problemen zaten in de kabelboom achter. Bij mij zag deze er perfect uit maar dat zegt natuurlijk nog niets over het inwendige daarvan.
Had al een nieuwe kabelboom liggen maar na het lezen van de storing bij iemand anders waar de bedrading in het voorste scharnier klem had gezeten begon ik te twijfelen of dat ook niet bij mij het geval kon wezen mede gezien het feit dat er een stukje kabelboom boven mijn hoofd telkens uit het dak kwam en zichtbaar naar beneden hing.
Maar hoe kon ik bij dat gedeelte komen als mijn dak niet meer open wilde,ik kon niets bekijken,dacht ik toen.
Nadat ik bij Max ben geweest ben ik een heel stuk wijzer geworden over het hoe en wat bij het dak van deze ATT’s.
Ik doe al het onderhoud zelf en als ik het ff niet weet ga ik het uitzoeken over het hoe en wat maar de ingewikkelde constructie bij deze daken dat was voor mij helemaal nieuw en ik wilde niet wachten tot de zomer voorbij was.
Was ook erg verrast dat er mensen bij de club zaten die zo snel hun hulp aanboden.
Dus bij deze,hartelijk dank voor je aanbod.
Mvg,Leen.Hallo BadBert.
Bij deze wil ik je toch nog even bedanken voor je aanbod om mij te helpen met mijn probleempje.
Ik had al veel,heel veel gelezen over dakproblemen bij de ATT en de meeste problemen zaten in de kabelboom achter. Bij mij zag deze er perfect uit maar dat zegt natuurlijk nog niets over het inwendige daarvan.
Had al een nieuwe kabelboom liggen maar na het lezen van de storing bij iemand anders waar de bedrading in het voorste scharnier klem had gezeten begon ik te twijfelen of dat ook niet bij mij het geval kon wezen mede gezien het feit dat er een stukje kabelboom boven mijn hoofd telkens uit het dak kwam en zichtbaar naar beneden hing.
Maar hoe kon ik bij dat gedeelte komen als mijn dak niet meer open wilde,ik kon niets bekijken,dacht ik toen.
Nadat ik bij Max ben geweest ben ik een heel stuk wijzer geworden over het hoe en wat bij het dak van deze ATT’s.
Ik doe al het onderhoud zelf en als ik het ff niet weet ga ik het uitzoeken over het hoe en wat maar de ingewikkelde constructie bij deze daken dat was voor mij helemaal nieuw en ik wilde niet wachten tot de zomer voorbij was.
Was ook erg verrast dat er mensen bij de club zaten die zo snel hun hulp aanboden.
Dus bij deze,hartelijk dank voor je aanbod.
Mvg,Leen.Zaterdag maar meteen de tandwieltjes besteld via Ebay.de.
De oude werken nog goed maar ik heb voor de zekerheid maar meteen nieuwe besteld.
Van de winter gaat hij de garage in voor diverse klusjes en dan wil ik ze maar gelijk vervangen voor dat ze problemen gaan geven op een moment dat het me niet uitkomt.
Twee stuks voor 65 euries plus 4 verzendkosten is 69,00.
Zien er goed uit en de beschrijving beloofd veel goeds.Zaterdag maar meteen de tandwieltjes besteld via Ebay.de.
De oude werken nog goed maar ik heb voor de zekerheid maar meteen nieuwe besteld.
Van de winter gaat hij de garage in voor diverse klusjes en dan wil ik ze maar gelijk vervangen voor dat ze problemen gaan geven op een moment dat het me niet uitkomt.
Twee stuks voor 65 euries plus 4 verzendkosten is 69,00.
Zien er goed uit en de beschrijving beloofd veel goeds.Prachtig mooi kontje zeg. :woohoo:
Prachtig mooi kontje zeg. :woohoo:
En ik ben drieenzestig jaar en heb nog een goddelijk lichaam beweert mijn buurvrouw en die kan het weten want zij is zelf al zesentachtig jaar.
En laten we wel wezen,het is algemeen bekent dat de wijsheid met de jaren komt,ha,ha,ha. :PEn ik ben drieenzestig jaar en heb nog een goddelijk lichaam beweert mijn buurvrouw en die kan het weten want zij is zelf al zesentachtig jaar.
En laten we wel wezen,het is algemeen bekent dat de wijsheid met de jaren komt,ha,ha,ha. :PNa zondagavond mijn noodkreet op het forum te hebben geuit kreeg ik van Max het vriendelijke verzoek om langs te komen,een uitnodiging die ik met handen en voeten heb aan genomen natuurlijk.
Donderdag 9.00 was ik daar (met gebak natuurlijk want ik had al begrepen dat Max niet vies was van een taartje)
en na een lekker bakkie en een heel gezellig en vertrouwd praatje werd het tijd om naar mijn kind,ha,ha, te gaan kijken. Je gelooft het of niet maar na drie minuten had de ,,twintopfluisteraar” mijn dak al open,en mijn mond ook natuurlijk.
Het probleem zat hem in een tweetal relais die hij bij toeval ook nog uit zijn Okietrooi koffertje toverde en wala,dakkie verdween weer in de kofferbak.
Na veel goede en bruikbare tips en hier en daar een verbetering en een likkie vet te hebben aangebracht was mijn astra weer een twintop geworden.
Weer ff lekker gebabbeld en op naar de kibbelingen tent,
gesloten,vakantie,dus naar de bakker voor een croissantje en wat te drinken.
Plusminus 14.00 weer richting Rotterdam, ivm de buien helaas gesloten maar met een heel prettig gevoel.
De twintopclub mag apetrots wezen op zo’n kerel als MAX!!!!!!
Hartelijk bedankt Max.
Ps,ik hoop dat er snel een koper voor je auto komt en dat je de prijs mag ontvangen waarvoor hij te koop staat want hij is het dubbel en dwars waard hoor.Na zondagavond mijn noodkreet op het forum te hebben geuit kreeg ik van Max het vriendelijke verzoek om langs te komen,een uitnodiging die ik met handen en voeten heb aan genomen natuurlijk.
Donderdag 9.00 was ik daar (met gebak natuurlijk want ik had al begrepen dat Max niet vies was van een taartje)
en na een lekker bakkie en een heel gezellig en vertrouwd praatje werd het tijd om naar mijn kind,ha,ha, te gaan kijken. Je gelooft het of niet maar na drie minuten had de ,,twintopfluisteraar” mijn dak al open,en mijn mond ook natuurlijk.
Het probleem zat hem in een tweetal relais die hij bij toeval ook nog uit zijn Okietrooi koffertje toverde en wala,dakkie verdween weer in de kofferbak.
Na veel goede en bruikbare tips en hier en daar een verbetering en een likkie vet te hebben aangebracht was mijn astra weer een twintop geworden.
Weer ff lekker gebabbeld en op naar de kibbelingen tent,
gesloten,vakantie,dus naar de bakker voor een croissantje en wat te drinken.
Plusminus 14.00 weer richting Rotterdam, ivm de buien helaas gesloten maar met een heel prettig gevoel.
De twintopclub mag apetrots wezen op zo’n kerel als MAX!!!!!!
Hartelijk bedankt Max.
Ps,ik hoop dat er snel een koper voor je auto komt en dat je de prijs mag ontvangen waarvoor hij te koop staat want hij is het dubbel en dwars waard hoor.Nog ff terugkomend op de negatieve bewertung,het zijn er geen 48 maar 119 dus nog slechter ik dacht.
Nog ff terugkomend op de negatieve bewertung,het zijn er geen 48 maar 119 dus nog slechter ik dacht.
Hallo.
Die achterlichten zien er gelikt uit ECHTER, kijk je naar de bewertung/feedback dan zeg ik gauw door klikken.
Zij die het al hadden gekocht daar zijn er (ik dacht 48)
te veel die klagen over de kwaliteit (schrot) en met de passing is het ook droevig gesteld.
Mijn advies,zoek ff verder tot je er een vind met een goede bewertung,dus tevreden kopers.
Groetjes,Leen.Hallo.
Die achterlichten zien er gelikt uit ECHTER, kijk je naar de bewertung/feedback dan zeg ik gauw door klikken.
Zij die het al hadden gekocht daar zijn er (ik dacht 48)
te veel die klagen over de kwaliteit (schrot) en met de passing is het ook droevig gesteld.
Mijn advies,zoek ff verder tot je er een vind met een goede bewertung,dus tevreden kopers.
Groetjes,Leen.Hallo
-
AuteurBerichten