Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Long time no see
Het is weer zover. Dakproblemen….
Vanmorgen het dak open gedaan. Cyclus werd niet afgemaakt, kofferbak bleef schuin open staan. Nu wil het niet meer open of dicht gaan. Als ik de knop indruk, gaan de flappen van de kofferbak steeds naar binnen en buiten, verder gebeurt er niks (ik hoor dan relais ratelen in de dakcomputer). Weet iemand misschien wat het probleem kan zijn?
Opnieuw een kabelbreuk? Of iets anders?Ik weet het effe niet meer……
Wat is het toch een fijne auto
Instelling op mijm telefoon veranderen hielp helaas niet.
Maakt ook niet uit, ik heb de Android radio inmiddels verwijderd.
Ik gebruik in mijn andere auto Android Auto en vind dat heel fijn werken. Ik kon niet wennen aan de manier waarop de Android radio werkte. Dus na wat zoeken uitgekomen bij een JVC radio waarop ik Android Auto kan gebruiken.
Werkt superfijn.
Gelijk de achteruitrijcamera geïnstalleerd, die ik al had klaarliggen voor de Android radio. Dat was nog even een geklooi, want je komt niet zo makkelijk naar achteren met een kabel. Uiteindelijk is het toch gelukt.
Ook het probleem met lager volume via Bluetooth is verholpen. Dit kan bij de JVC namelijk apart ingesteld worden.Stuurbediening werkt nu ook (wel nog een aparte canbus-adapter moeten aanschaffen).
En zo wordt de ATT een steeds fijnere auto
Attachments:Welkom hier.
Ik ben ook erg blij met dir forum. Men is erg behulpzaam, heb ik gemerkt.Dank. Dat is een goeie. Net even wat gegraven in de instellingen van mijn telefoon en ik meen dat ik het gevonden heb. Maximaal volume voor koptelefoon en bluetooth-audioapparaten stond op ca 60%. Ik heb de schuif helemaal open gezet. Morgen maar eens uitproberen.
Vorige week de speakers vervangen door speakers van Rockford Fosgate. De standaard tweeters waren blijkbaar toch overleden, want de nieuwe doen het zonder problemen.
De achterspeakers waren ook ver heen. De foamranden waren helemaal vergaan.
Er zit nu een mooi vol geluid in. Het enige is dat muziek via bluetooth qua volume veel lager is dan bijvoorbeeld de radio. Dat ‘probleem’ heb ik ook in mijn andere auto, dus dat zal wel aan mijn telefoon liggen, denk ik.Verder de stabilisatorstangen aan de voorkant vervangen. De oude rammelden nogal….
Vandaag is de Twintop voor de APK geweest. Behalve een koplamp afstellen en wat lucht erbij in een van de banden, is-ie glansrijk door de keuring gekomen
De Volvo cabrio is inmiddels verkocht, dus we kunnen maximaal genieten van de Astra. En dat doen we ook. Het is een superfijne auto!
Jeu…. dat zijn wel heel platte banden….
Dat rijdt toch niet comnietabel meer?Ah, mooi dat het opgelost is! Stekker er een keer niet goed in gestoken, waardoor de pin van de ecu verbogen is?
Is het dak al in de basisstand terug gezet? Dat was bij mij het probleem. Kabels gerepareerd, maar dak deed niks. Ook achterklep ging niet open als de stekkers aan de dakmodule zaten.
https://twintop.be/index.php/kunena/astratwintop/36692-cabrio-dak-in-basis-stand-terug-zetten-att
Ah, oké. Ik vermoedde al zoiets, maar wist het niet zeker.
Dank!Nee, ik bedoel deze:
Even een vraagje, de kabel die ik op de afbeelding omcirkeld heb, waar is die voor?
Die zat ook bij mijn radio, maar ik heb geen idee waar-ie voor dient….Attachments:Dat ziet er weer uit zoals het hoort. Mooi zo
Zo, het interieur wordt ook weer netjes.De bestuurdersstoel was lelijk. Het skai van de zitting was gescheurd.
Twee weken geleden ben ik samen met mijn zoon naar de sloop geweest. Daar stond een Astra station met hetzelfde interieur. Omdat die geen omklappende stoelen heeft, hebben we de hoezen van de zitting en rugleuning van de stoelen af gehaald.
Van de passagiersstoel ook de hoes van de zitting meegenomen.
Thuis gekomen kwam ik er achter dat het geen stof/skai is, maar stof/leder. Ik baalde dat ik niet ook de hoes van rugleuning van de bijrijderstoel had meegenomen….Dus vorige week opnieuw naar de sloop gegaan. Kom ik bij die auto, is de hele stoel weg…. Daar ging mijn rugleuning hoes….
Nog een rondje gedaan en ineens zag ik een GTC staan, die ook het juiste interieur had. De linkerkant van die auto was in puin gereden, dus de bestuurdersstoel was onbruikbaar.
De bijrijdersstoel heb ik er uit kunnen halen. Helaas was de zitting beschadigd, maar ik had gelukkig de week ervoor een nette zitting meegenomen.
Ik was met de ATT gegaan, in de veronderstelling dat ik enkel een hoes hoefde mee te nemen, dus ging er vanuit dat ik de stoel op de een of andere manier ondersteboven op de achterbank zou moeten vervoeren.
Maar het bleek dat de stoel gewoon in de bagageruimte paste. OngelofelijkIk had nog wat meer spul meegenomen, waaronder een deurpaneel en ook dat paste met gemak.
Vandaag met de stoelen bezig geweest. De bijrijdersstoel was redelijk snel klaar, daarvan hoefde dus enkel de zitting worden overgezet.
Met de bestuurdersstoel wat langer bezig geweest (o.a. om een opening te maken in de zijkant van de hoes, waar de hendel om de stoel naar voren te klappen zit), maar het is allemaal gelukt.
Ik ben er reuze blij mee. De bestuurdersstoel staat er nu in, de bijrijdersstoel komt er morgen in.
Ik zit nu ook beter in de stoel. Blijkbaar was het oude kussen toch al wat.doorgezakt.Ik ben nu even niet bij de auto in de buurt, maar weet bijna zeker dat het 9.1 is.
-
AuteurBerichten