Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Na een aantal telefoontjes en wachten en bellen naar Stouten was er uiteindelijk geen goeie tussen volgens hun.
Dan maar naar TMK Autoteile gereden in Gelsenkirchen. Na mijn telefoontje voor vertrek stond de zetel al klaar. Deed zelfs nog iets van de prijs omdat ik van zo ver kwam en particulier was.
Dus dit kan dicht :-)Bedankt! Ik ga ze vandaag eens een belletje geven.
Als de prijs wat meevalt want kreeg van een andere afbraak een offerte 300 euro voor 1 stoel. Terwijl in Gelsenkirchen een complete set staat voor 180 maar daar moet ik dan weer verder voor rijden.
Keuzes genoegBedankt allemaal voor de jaren inzet en om het de volgende levend te houden.
Zo is er door de jaren al veel informatie verloren door andere fora te sluiten.BEDANKT!
Bedankt allemaal voor de jaren inzet en om het de volgende levend te houden.
Zo is er door de jaren al veel informatie verloren door andere fora te sluiten.BEDANKT!
Bedankt allemaal voor de jaren inzet en om het de volgende levend te houden.
Zo is er door de jaren al veel informatie verloren door andere fora te sluiten.BEDANKT!
Bedankt allemaal voor de jaren inzet en om het de volgende levend te houden.
Zo is er door de jaren al veel informatie verloren door andere fora te sluiten.BEDANKT!
Bedankt allemaal voor de jaren inzet en om het de volgende levend te houden.
Zo is er door de jaren al veel informatie verloren door andere fora te sluiten.BEDANKT!
Uitbranden… Mjah, overal zitten wel fouten of kinderziektes in?
Want hoe zat het met die ontploffende Samsung’s? E-sigaretten die in je zak spontaan in brand vliegen, gsm die in je bed ontploft?…
Ik heb ook zo een snelle fiets ding toestand met Bosch lader en dubbele batterij (R-M Supercharger met dubbele batterij, riem en Nuvinci naaf voor die het willen weten) en dat ding hangt hier soms dagen aan de lader. Warmte geeft de lader enkel als die op dat moment aan het laden is, bij druppelen niks. De batterij op zich krijgt nagenoeg ook niet warm in mijn ogen maar na anderhalf jaar en 15000km op de teller is het nog steeds het beste hier in huis. Buiten mijn Opel’s dan natuurlijk.
Over het elektrisch rijden an sich ben ik enkel vol lof te spreken… Het is wel te zeggen: na een ritje met een Tesla Model S in de Insane + stand.
Voor dagelijks woon-werk-winkel (100km per dag) gebruik zie ik me op termijn ook elektrisch (moeten?) gaan.
Voor privé hou ik het nog bij mijn lawaaimakers die nog steeds dat lachje op mijn gezicht toveren.Uitbranden… Mjah, overal zitten wel fouten of kinderziektes in?
Want hoe zat het met die ontploffende Samsung’s? E-sigaretten die in je zak spontaan in brand vliegen, gsm die in je bed ontploft?…
Ik heb ook zo een snelle fiets ding toestand met Bosch lader en dubbele batterij (R-M Supercharger met dubbele batterij, riem en Nuvinci naaf voor die het willen weten) en dat ding hangt hier soms dagen aan de lader. Warmte geeft de lader enkel als die op dat moment aan het laden is, bij druppelen niks. De batterij op zich krijgt nagenoeg ook niet warm in mijn ogen maar na anderhalf jaar en 15000km op de teller is het nog steeds het beste hier in huis. Buiten mijn Opel’s dan natuurlijk.
Over het elektrisch rijden an sich ben ik enkel vol lof te spreken… Het is wel te zeggen: na een ritje met een Tesla Model S in de Insane + stand.
Voor dagelijks woon-werk-winkel (100km per dag) gebruik zie ik me op termijn ook elektrisch (moeten?) gaan.
Voor privé hou ik het nog bij mijn lawaaimakers die nog steeds dat lachje op mijn gezicht toveren.Uitbranden… Mjah, overal zitten wel fouten of kinderziektes in?
Want hoe zat het met die ontploffende Samsung’s? E-sigaretten die in je zak spontaan in brand vliegen, gsm die in je bed ontploft?…
Ik heb ook zo een snelle fiets ding toestand met Bosch lader en dubbele batterij (R-M Supercharger met dubbele batterij, riem en Nuvinci naaf voor die het willen weten) en dat ding hangt hier soms dagen aan de lader. Warmte geeft de lader enkel als die op dat moment aan het laden is, bij druppelen niks. De batterij op zich krijgt nagenoeg ook niet warm in mijn ogen maar na anderhalf jaar en 15000km op de teller is het nog steeds het beste hier in huis. Buiten mijn Opel’s dan natuurlijk.
Over het elektrisch rijden an sich ben ik enkel vol lof te spreken… Het is wel te zeggen: na een ritje met een Tesla Model S in de Insane + stand.
Voor dagelijks woon-werk-winkel (100km per dag) gebruik zie ik me op termijn ook elektrisch (moeten?) gaan.
Voor privé hou ik het nog bij mijn lawaaimakers die nog steeds dat lachje op mijn gezicht toveren.Van hieruit ook all beste wensjes en veel veilige kilometers en zonnetjes gewenst!
Van hieruit ook all beste wensjes en veel veilige kilometers en zonnetjes gewenst!
Van hieruit ook all beste wensjes en veel veilige kilometers en zonnetjes gewenst!
Hoi Tom, welkom hier op het Twintop forum. Ik heb jou Corsa wel gezien meen ik bij een Twintop toertocht? :huh:
De Tigra twintop zou ik eerst eens gaan uitlezen voordat je wat gaat vervangen. Een luchtmassameter gaat niet zo snel kapot.
In het topic ‘Lekkage Tigra TT’ vind je tips om je Tigra weer waterproof te maken. Succes!
Hey Max, nog een late gelukkige verjaardag. Ik had al een beetje gezien dat je de specialist bent met de TTT’s B)
Dat zal mijn “witte” collega geweest zijn. Jeffrey heeft er al een paar keer deel genomen. Ik ben er nog niet geraakt en zal dit seizoen ook nog niet lukken.
Ik had inderdaad al een melding op mijn appje gehad van Fuel Trim bank 1 (ik dacht 1071 ofzo) na mijn onderhoud aan de motor. Het is vooral bij het doortrekken dus die LMM is eigenlijk mijn volgende stap wat ik wilde aanpakken. Dan gasklephuis en dan ontstekingsverdeler lijken mij de volgende stappen.
Maar zover is het nog niet hoor.
Het waterdichte aspect ga ik zeker nog ter harte nemen dankzij je tips en bevindingen!Hoi Tom, welkom hier op het Twintop forum. Ik heb jou Corsa wel gezien meen ik bij een Twintop toertocht? :huh:
De Tigra twintop zou ik eerst eens gaan uitlezen voordat je wat gaat vervangen. Een luchtmassameter gaat niet zo snel kapot.
In het topic ‘Lekkage Tigra TT’ vind je tips om je Tigra weer waterproof te maken. Succes!
Hey Max, nog een late gelukkige verjaardag. Ik had al een beetje gezien dat je de specialist bent met de TTT’s B)
Dat zal mijn “witte” collega geweest zijn. Jeffrey heeft er al een paar keer deel genomen. Ik ben er nog niet geraakt en zal dit seizoen ook nog niet lukken.
Ik had inderdaad al een melding op mijn appje gehad van Fuel Trim bank 1 (ik dacht 1071 ofzo) na mijn onderhoud aan de motor. Het is vooral bij het doortrekken dus die LMM is eigenlijk mijn volgende stap wat ik wilde aanpakken. Dan gasklephuis en dan ontstekingsverdeler lijken mij de volgende stappen.
Maar zover is het nog niet hoor.
Het waterdichte aspect ga ik zeker nog ter harte nemen dankzij je tips en bevindingen! -
AuteurBerichten