Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nou vandaag is de lambda vervangen. Storingslampje is uit en blijft uit ☺
Er kwam even een vakantie en weinig tijd tussendoor, dus geeft even geduurt.Ik kreeg het zelf niet voor elkaar maar de garage waar ik mn onderhoud laat doen heeft hem voor 90 euro vervangen. Volgens mij een goeie prijs voor een bosch incl. arbeid.
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Nou vandaag is de lambda vervangen. Storingslampje is uit en blijft uit ☺
Er kwam even een vakantie en weinig tijd tussendoor, dus geeft even geduurt.Ik kreeg het zelf niet voor elkaar maar de garage waar ik mn onderhoud laat doen heeft hem voor 90 euro vervangen. Volgens mij een goeie prijs voor een bosch incl. arbeid.
Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Ah dank je Max.
Ik ga eens kijken waar ik hem kan vinden, ga het zelf proberen.Lukt het me niet kom ik in heemskerk langs !
Ah dank je Max.
Ik ga eens kijken waar ik hem kan vinden, ga het zelf proberen.Lukt het me niet kom ik in heemskerk langs !
Hoe is het trouwens bij dat soort (android) autoradio’s met het opstarten? Heb je geluid als je wegrijd of moet hij lang opstarten dat je pas geluid heb als je halverwege je bestemming bent
Ok tijd instellen kan ik met knopjes naast het display… dus als het goed begrijp moet ik me radio afmelden met op-com als ik een radio koop zonder dispay besturing. Ik blijf dan de datum en tijd zien. Of ik moet kiezen voor een radio met stuur en display mogelijkheid
Heb onlangs een Dab+ radio ingebouwd bij mn vriend zijn Smart ForTwo Cabrio… die heeft nu betere ontvangst dan mij in mn TTT :S
Ik wil ook niet krom liggen qua prijs… de radio’s met display/dvd/navi en Dab+ kom ik niet tegen onder de 500,00.
kenwood heeft een dubbeldin Dab+ radio met carkit (voor mij voldoende) al vanaf 200,00Of heeft iemand een beter idee
Ik ben maandag bij de Opel Dealer geweest.
Die adviseerde mij om het klepje weg te halen. Dan kleppert hij niet meer maar houd ook het water niet tegen…Ik denk dat ik hem vast ga zetten met een flinke gleuf aan de onderkant waar het water toch weg kan lopen.
Grote kans dat het ook een van deze klepjes is. Ik hoorde het ook uit die richting.
Links langs het motorblok kun je er makkelijk bij om te voelen hoe los de klep zit.Hai Max,
Gelukkig heb ik hem niet volledig dichtgeplakt. Ik heb een streepje open gehouden.
Het rubber wat aan de bovenkant van het klepje zit is helemaal slap. Eigenlijk zou dit denk ik straffer moeten zijn.
Ik zal eens bij de dealer informeren wat het klepje kost.
Kan alleen nog niet goed zien hoe het bevestigd zit, maar daar komen we wel achter.
Groet BenVandaag eens een foto genomen
En eentje van dichtbij:
Ductape zit er nu op om hem zijn klep te houden tijdens het rijden.
Ik geloof dat ik het gevonden heb… alleen niet onder de auto.
Tijdens vloeistof controle/bijvullen onder motorkap viel mij een klepje op achter het motorblok.
Je ziet het links van het blok tegen de achterwand van de motorruimte zitten.
Dit zat heel los doordat het rubber aan de bovenkant heel soepel geworden is.
Ik had hem even vastgeplakt met tape tijdens het rijden vandaag en het tokken is weg.Waar dient deze klep voor? Heeft iemand deze ook al eens vervangen?
Het is geloof ik het einde van een afvoerbuis die bij de accuruimte vandaan komt.Oh wat een erg verhaal… ik gebruik zeker steunen.
Heren bedankt voor de tips. Ik heb zo geen brug bij de hand… maar zal eens de auto opkrikken en naar jullie tips kijken
Misschien late reaktie maar waar het water uitkomt onder de auto is te zien op de volgende foto:
Ik had zelf last van klotsen onder de auto, en het water uit de slangetjes kwam niet onder de auto uit.
De openingetjes zaten dicht met rotzooi en teer. Nadat ik ze met een schroevendraaier doorgestoken had stond mn auto een kwartier te plassenvrijdag 15 augustus 2014 om 23:56 In reactie op: Waterlekkage via de deurspeakers FIX en HOWTO! #12982Nou ben benieuwd
-
AuteurBerichten