- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 7 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Zwarte ATT
Hoi, zwarte Astra Twintop.Wat kleine problemen mee maar een hele mooie en fijne auto.We wonen in Nuenen bij Eindhoven.Ik werk in het ziekenhuis.Verder hebben we een oudere Outlander voor een paardentrailer.Rij af en toe motor, op een zx7r.
Welkom !!
Veel open en veilige kilometers toegewenst!!
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Welkom ..
Welkom! Veel plezier met de att!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hele mooie als je ooit een staalblauwe att ziet ik kom zelf uit Eindhoven. Heelveel plezier met de att. En natuurlijk een hoop open en veilige km gewenst.
Welkom
Veel plezier nog met je att en veel dakloze km gewenst
Gr
Kees
Hoi. Leuk dat er in de buurt steeds meer Cabrio rijders komen, wij wonen in Eindhoven dus niet zo ver uit de buurt, misschien zien we elkaar nog eens rijden.
Ja en dat wordt trakteren dan hahaha
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Welkom!
Mooie ATT
wens jullie veel dakloze dagen en veilige kilometers
Haha inderdaad Michel, tijd voor een bakkie heb ik altijd. Wij in dezelfde stad en elkaar ook nog niet zien rijden, word ook eens tijd voor een bakkie
Maar jij hebt toch dezelfde kleur att of niet perry. Zo’n staal blauwe achtige kleur
Klopt Michel, zo’n blauwe heb ik. Heb laatst nog zo’n champagnekleur ATT zien rijden in de buurt van Eindhoven (Knegsel) dat vind ik eigenlijk nog mooier. Maar als je die blauwe ziet rijden in EHV dan is de kans aanwezig dat ik het ben
Dat geld ook van mij. Ik heb dezelfde.
Allemaal bedankt voor de berichten!
sorry dat ik niet eerder reageerde.
Heb het wat druk gehad, van het weekend een oude opknap motor opgehaald en kon er niet vanaf blijven, toch even proberen te starten. Vacuum benzinekraan, benzine in het carter gelopen. Dat is dus wat meer werk om die te starten. Dan maar even laten staan.
Ook weer dingen in het huis gedaan, we zijn hier pas naar toe verhuisd.
Verder is de Astra stuk.
Ik was er echt heel blij mee.
De verwachting is dat de kabelboom bij de achterklep defect is. Ik had al eerder de tandwielen van de flappen vervangen, die waren slecht. Het dak nu maar handmatig dicht gedaan.
Helaas is het al de 2e keer. Eerste keer de anwb gebeld, die hadden hem opgesleept. De 2e keer was het gelukkig thuis.
Voor ik de auto kocht bij een handelaar, had ik de vorige eigenaar of ze ooit problemen had gehad, maar ze zei van niet. Toch dak lekkages en nu dit. De draadboom was al eerder gerepareerd. Beter een nieuwe erin.
Nou ja, het is toch slecht weer.