- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › ze zijn besteld
na lang wikken en wegen en piekeren en slapeloze nachten en veel heeeel veel staren na mijn astra ze toch maar besteld.heb de 17 inch antraciet kleur opc velgen gepakt.het waren deze of de borbet bs5 in zwart geworden of de 3 set orginele opel velgen deze heeft badbert onder zijn cascada geloof ik.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dan wordt hij zo
Gaaf man
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Gaaf zeg. Flinke karrewielen
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Stoere velgen !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
zal heerlijk slapen vannacht haha nee bandjes zet ik over die zijn pas van december 2018 dus die zijn goed.moet alleen even voor antraciete naaf kapjes kijken van de opel
Dat zijn hele mooie wielen!!!
Ik heb niet die l velgen die je postte, die heeft eric
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
oh oke ik dacht dat de jouwe was maar jij hebt ook een panacotta kleur toch was ik even vergeten .
Eric heeft ze en Diana niet vergeten. Prachtige velgen, vond deze OPC ook erg stoer. Maar ben toch gevallen voor die andere OPC 19″
Velgen maken de wagen zeg ik altijd, heel andere look straks.
Je zal misschien wel alvast even je remklauwen moeten schoon maken / verven. Die vallen straks meer op, vieze remklauwen bij de velgen kan natuurlijk niet he.
kijk eens goed maxx zie je dat rood daar haha was ik vorige week al lekker bezig mee geweest .we blijven lekker bezig toch aan de astra
ohhh, de voorbereiding was er al. ha ha ha. Idd goed bezig. Dacht ik zal je even helpen herinneren.
haha goed gedacht maxx was een leuk klusje dat verven kan ik iedereen aanraden ,voelde me een beetje bob ross helemaal rustig werd ik er van haha
ze zitten er op eindelijk
Gefeliciteerd, staan heel mooi onder die auto,voorzichtig bij parkeren hé.
komt goed leen