- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Winterklaar maken rubbers
Hoezo winter klaar maken……
Vandaag nog met open dak gereden.
Het is droog weer….dak eraf…. Kachel op standje crematorium en genieten.
Verstuurd vanaf mijn Lenovo K53a48 met Tapatalk
En terecht marco!
Ik heb dinsdag ook open gereden trouwens
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
STANDJE SAMBALL!!! :woohoo: :woohoo: :evil:
Ik heb trouwens m’n rubber van m’n deur vv. Ik ben naar de sloop gegaan. En heb voor 25 euro een deur rubber gehaald die in een astra h gtc zit. Netjes op maat geknipt. Heb natuurlijk de bijrijders kant gepakt van de gtc. En m’n rubbers zoals max aangeeft weer schoongemaakt. Zat een hoop geel poeder tussen. / pollen meuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik heb trouwens m’n rubber van m’n deur vv. Ik ben naar de sloop gegaan. En heb voor 25 euro een deur rubber gehaald die in een astra h gtc zit. Netjes op maat geknipt. Heb natuurlijk de bijrijders kant gepakt van de gtc. En m’n rubbers zoals max aangeeft weer schoongemaakt. Zat een hoop geel poeder tussen. / pollen meuk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Huh topic winterklaar maken rubbers :rolleyes:
Hier 25 graden en voor de winter komt eerst nog de herfst en zomer :-O :ermm: :ermm:
Huh topic winterklaar maken rubbers :rolleyes:
Hier 25 graden en voor de winter komt eerst nog de herfst en zomer :-O :ermm: :ermm: