- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › weer even wat poetsen
weer lekker wat bezig geweest 2 dagen .de remklauwen mooi rood geverfd.
en de velgen allemaal schoongemaakt en gepolijst dat was nodig bahbah wat een rotzooi zat er op.
en meteen maar het chrome werk mee gepolijst ben er blij mee .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Netjes hoor !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Ziet er goed uit!
Ik ga volgende week zaterdag een poging doen
is een hoop werk maar geeft voldoening.wat ga je doen velgen of schilderen
Ik was dus niet de enige die volgende week zaterdag het poetsen op de agenda heeft staan.
We willen natuurlijk op de toerrit op ons paasbest verschijnen, toch ?
Dat wordt een dagje stofzuigen, afspuiten, wassen en met het handje nawassen. Daarna de poetsmachine met polijstmiddel aanslingeren. Dan nog in de wax zetten en opwrijven…
Zin in !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Nou zeg dat is te zien, prachtige geworden idd. Die voldoening he, heerlijk. Ik ga dan altijd nog even zitten bij mijn wagen en kijk het nog even op afstand. ha ha ha.
Ehh, ik zie ook een andere cabrio, ik twijfel in een Mercedes of een Lexus. heb ik prijs? :ohmy: :dry:
doe ik ook altijd even staren naar het resultaat haha voordeel is dat ik vanuit mijn bank in huis naar mijn auto kan kijken.
dat is een slk mercedes ook mooi.
is een hoop werk maar geeft voldoening.wat ga je doen velgen of schilderen
De planning is om de auto machinaal helemaal te polijsten in 3 stappen. Ben benieuwd of dat gaat lukken in een dag
Ohh dat kan prima hoor, beetje doorwerken……
moet wel lukken is een hoop werk mischien beetje hulp komt het wel goed
We zijn met ze 2e dus gaan er gewoon vol voor
veel plezier en succes ermee wie zien de foto’s wel
Die glimt ook weer mooi!
Die velgen, wat een verschil!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
die waren door de vorige eigenaren nooit gedaan wat een zooi.netjes met ontvetter van dreft gepoets en daarna met mothers alu polish even mooi gemaakt en glanzend .stoor me wel aan de beschadigingen op de rand (van stoep) door de vorige eigenaren.maarja heb ik weer een excuus om naar andere te kijken toch .wil heeeeeeel graag de opc y spoke velgen hebben in gun metal black
Ohh deze?