TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › weekendje weg met een mercedes e350 amg cabrio
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door patjuhw.
-
AuteurBerichten
-
maandag 26 september 2016 om 01:49 #21942
dit weekend was het dan zover ik kon de mercedes e350 amg cabrio ophalen om weer eens dakloos het weekend door te gaan (gewonnen via een facebook actie)
ten eerste het cabrio rijden stukken aangenamen dan wat ik tot nu toe gewent was
de e350 die ik mee had kwam uit 2011 en heeft pas 84.000 km gereden en heeft een 3.5 liter v6 motor erin leggen en wat een beest is dat zeg :woohoo: :woohoo:
heerlijk rond gereden in de omgeving veenendaal overberg en amerongen en bij de rijn (pondje amerongen) even wat foto’s genomen
uiteraard veel bekijks gehad met de auto en heerlijk genoten toch wel jammer dat ik hem morgen ochtend weer terug moet brengen
hier wat fotos van de auto B) B)
maandag 26 september 2016 om 10:22 #21947nou dat was genieten dus
naajs man!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 26 september 2016 om 16:21 #21964Anoniem- Topics: 2550
Oei oei oei, wat een mooi spul is dat :woohoo:
maandag 26 september 2016 om 17:42 #21966Anoniem- Topics: 2550
Ook mooi, alhoewel ik niet wil ruilen met mijn Aatra TT. Wat was er anders aan jou beleving dan? qua cabrio rijden?
Tja mot het wel eff duidelijk hebben natuurlijk.
maandag 26 september 2016 om 17:54 #21970Anoniem- Topics: 2550
Als ze met mijn astra zouden willen ruilen zou ik het meteen doen hahahaha :silly:
….meteen trekhaak eronder en caravan trekken hihi
dinsdag 27 september 2016 om 00:24 #21982Anoniem- Topics: 2550
Doe niet zo lelijk, staat je niet……. hi hi. Heeft jou Astra het van de zomer goed gedaan? Oh zo! :huh:
dinsdag 27 september 2016 om 01:41 #21983is idd heel leuk spul B) jammer dat ik hem vanochtend weer terug moest brengen
vergeleken met de aatra tt uiteraard veel meer comfor wat cabrio rijden is de mercedes zo gebouwd dat je zelfs in de winter prima met open dak kan rijden door de aircap dit een spoiler die boven het voorraam eruit komt waardoor er dus echt totaal geen wind in de auto te voelen is
ook heeft hij nek verwarming in de hoofdsteunen zitten en dit is werkelijk ideaal en door de combinatie van deze elementen ken je met deze cabrio dus gewoon het hele jaar door open rijden en de belevenis heel anders is dan met een astra tt aangezien je elk jaar getij gewoon open kan rijden ongeacht het weer (wel droog uiteraard)ook reed ik zaterdagnacht om 3 uur gewoon met open kap na huis toe aircap omhoog nek verwarming en stoel verwarming aan en genieten maar in mij att hoefde ik dit niet te doen
niet te min heb ik ook zeker genoten van de tijd dat ik de att reed B) B)
al met al weer een ervaring rijker en wie weet over een paar jaar dat ik dan een mercedes e klasse cabrio koop en weer dakloos ben :P :P
dinsdag 27 september 2016 om 11:11 #21990Anoniem- Topics: 2550
Doe niet zo lelijk, staat je niet……. hi hi. Heeft jou Astra het van de zomer goed gedaan? Oh zo! :huh:
Hahaha, is niet lelijk doen, ik ben blij met mijn att, maar als ik iets nog mooiers zie dan durf ik dat wel te zeggen hoor :P (ik zorg er natuurlijk wel voor dat mijn att dat niet hoort hahaha)
dinsdag 27 september 2016 om 23:29 #21993Anoniem- Topics: 2550
Het is mooi dat er smaken verschillen, vind deze cabrio foei lelijk namelijk. Vooral wanneer dat stukje bij het raam omhoog staat, is geen gezicht.
Het zal heus zijn voordeel hebben, zal gerust. Nee niet mijn ding. ha ha ha, sorry Patrick.Maar jij hebt genoten, daar gaat het om.
woensdag 28 september 2016 om 02:00 #22000idd max smaken verschillen hahaha
ik vind de att ook nog steeds een zeer mooie auto en helemaal zoals die jij nu heb in opc style B)
ik heb idd heerlijk genoten van het weekend met de cabrio en ben nog steeds aan het nagenieten ervan B) B)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.