TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Wat kwam jij vandaag tegen onderweg?
- Dit onderwerp bevat 1,982 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 8 augustus 2020 om 22:29 #124028
Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Dus wie kwam ik tegen vandaag wat geheel NIET de bedoeling was: Delta berging!! Maar ze hebben me fantastisch geholpen. Daarna de tigra meteen maar naar de garage gebracht voor een nieuwe startmotor maandag rijdt deze jongen zijn rondjes weer. Gelukkig hebben we de foto’s nogShit happens to good people, all the time for no reason….
:rolleyes:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
zaterdag 8 augustus 2020 om 22:29 #124032Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Dus wie kwam ik tegen vandaag wat geheel NIET de bedoeling was: Delta berging!! Maar ze hebben me fantastisch geholpen. Daarna de tigra meteen maar naar de garage gebracht voor een nieuwe startmotor maandag rijdt deze jongen zijn rondjes weer. Gelukkig hebben we de foto’s nogShit happens to good people, all the time for no reason….
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
zaterdag 8 augustus 2020 om 22:29 #124034Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
zondag 9 augustus 2020 om 23:57 #124092Kwam vandaag de broer en zus van mijn fiets tegen in Harderwijk :? :?
zondag 9 augustus 2020 om 23:57 #124096Kwam vandaag de broer en zus van mijn fiets tegen in Harderwijk :? :?
zondag 9 augustus 2020 om 23:57 #124099Kwam vandaag de broer en zus van mijn fiets tegen in Harderwijk :? :?
zondag 9 augustus 2020 om 23:57 #124100Kwam vandaag de broer en zus van mijn fiets tegen in Harderwijk :? :?
maandag 10 augustus 2020 om 01:36 #124097Anoniem- Topics: 2550
Als ik er dan ook nog bij was geweest op mijn fiets, was je oom van jou fiets er ook. ha ha ha. :-P
Maar Erik toch, met 35 graden fietsen is toch niet gezond he….. pffffff.
maandag 10 augustus 2020 om 01:36 #124101Anoniem- Topics: 2550
Als ik er dan ook nog bij was geweest op mijn fiets, was je oom van jou fiets er ook. ha ha ha. :-P
maandag 10 augustus 2020 om 01:36 #124108Anoniem- Topics: 2550
maandag 10 augustus 2020 om 01:36 #124109Anoniem- Topics: 2550
maandag 10 augustus 2020 om 11:37 #124103Nagenoeg alles in de bossen gefietst, is echt aan te raden bij dit weer
Zeker de omgeving van putten en Ermelo.maandag 10 augustus 2020 om 11:37 #124112Nagenoeg alles in de bossen gefietst, is echt aan te raden bij dit weer
Zeker de omgeving van putten en Ermelo.maandag 10 augustus 2020 om 11:37 #124117Nagenoeg alles in de bossen gefietst, is echt aan te raden bij dit weer
Zeker de omgeving van putten en Ermelo.maandag 10 augustus 2020 om 11:37 #124119Nagenoeg alles in de bossen gefietst, is echt aan te raden bij dit weer
Zeker de omgeving van putten en Ermelo. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.