TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Wat kwam jij vandaag tegen onderweg?
- Dit onderwerp bevat 1,982 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 maand, 1 week geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:06 #123898Anoniem
- Topics: 2550
Hi hi, ziet er wel smakelijk uit hoor… ehh waar staat die Cascada precies?
Morgen naar Dieren, dan naar Arnhem en dan naar Aalten. geen idee wat ik daar ook al weer moet…..
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:36 #123906Ik hoorde dat er daar in Aalten een zwembed in de tuin staat,dan kom ik ook.
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:36 #123930Ik hoorde dat er daar in Aalten een zwembed in de tuin staat,dan kom ik ook.
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:36 #123936Ik hoorde dat er daar in Aalten een zwembed in de tuin staat,dan kom ik ook.
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:36 #123893Ik hoorde dat er daar in Aalten een zwembed in de tuin staat,dan kom ik ook.
vrijdag 7 augustus 2020 om 23:36 #123894Ik hoorde dat er daar in Aalten een zwembed in de tuin staat,dan kom ik ook.
zaterdag 8 augustus 2020 om 18:32 #123970Anoniem- Topics: 2550
Nou kwam een mevrouw tegen in Aalten met een bordje. Pffffff
Beetje vreemde mevrouw, was de weg kwijt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
zaterdag 8 augustus 2020 om 18:32 #123977Anoniem- Topics: 2550
zaterdag 8 augustus 2020 om 18:32 #123989Anoniem- Topics: 2550
zaterdag 8 augustus 2020 om 18:32 #123993Anoniem- Topics: 2550
zaterdag 8 augustus 2020 om 20:59 #124000Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Dus wie kwam ik tegen vandaag wat geheel NIET de bedoeling was: Delta berging!! Maar ze hebben me fantastisch geholpen. Daarna de tigra meteen maar naar de garage gebracht voor een nieuwe startmotor maandag rijdt deze jongen zijn rondjes weer. Gelukkig hebben we de foto’s nogAttachments:Rob van den Berg
TTT 1.8zaterdag 8 augustus 2020 om 20:59 #124005Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Dus wie kwam ik tegen vandaag wat geheel NIET de bedoeling was: Delta berging!! Maar ze hebben me fantastisch geholpen. Daarna de tigra meteen maar naar de garage gebracht voor een nieuwe startmotor maandag rijdt deze jongen zijn rondjes weer. Gelukkig hebben we de foto’s nogAttachments:Rob van den Berg
TTT 1.8zaterdag 8 augustus 2020 om 20:59 #124008Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
TTT 1.8zaterdag 8 augustus 2020 om 20:59 #124011Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
TTT 1.8zaterdag 8 augustus 2020 om 22:29 #124026Vandaag een heerlijk dagje gehad in de tigra samen met Sebastian (een collega) fijn op de veluwe rond gereden. Hij is helemaal enthousiast over de auto. Aan het eind nog even naar de Ketelbrug om naar de boten te kijken. Nu het laatste stukje naar Swifterbant waar hij woont. Helaas de motor start niet meer, gelukkig kan ik een soort van 112 bellen voor pech onderweg, Delta berging was er binnen een half uur en kreeg hem weer aan de praat.
Dus wie kwam ik tegen vandaag wat geheel NIET de bedoeling was: Delta berging!! Maar ze hebben me fantastisch geholpen. Daarna de tigra meteen maar naar de garage gebracht voor een nieuwe startmotor maandag rijdt deze jongen zijn rondjes weer. Gelukkig hebben we de foto’s nogShit happens to good people, all the time for no reason….
:rolleyes:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.