- Dit onderwerp bevat 36 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Nieuws over jouw ATT › Wat een multifunctionele auto is die Twin Top toch.
Gaat prima zo hahaha
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Gaaf een calibra. Ik denk dat je meer bekijks hebt met een calibra dan een cabrio
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Dat is wel zeker Michel, helaas niet meer in bezit sinds vorige maand na 8 jaar trouwe dienst. Veel opstoken duimpjes onderweg. Deze foto’s kreeg ik gisteren van de nieuwe eigenaar, gelukkig een echte liefhebber ook.
Wil er 100 pk extra bij laten tunen.
Nou, vandaag niet helemaal.
Had 5 deuren op marktplaats gekocht vandaag en wilde ze in de cabrio gaan ophalen.
Had de eerste erin en stak echt teveel uit :rolleyes:
Had te dom geweest en niet gaan werken..
Kortom. Durfde het niet aan. :-D
Hier past een wijs gezegde :
If it looks stupid and it works, it ain’t stupid…
[quote=”Michel” post=78650]Gaaf een calibra. Ik denk dat je meer bekijks hebt met een calibra dan een cabrio
Dat is wel zeker Michel, helaas niet meer in bezit sinds vorige maand na 8 jaar trouwe dienst. Veel opstoken duimpjes onderweg. Deze foto’s kreeg ik gisteren van de nieuwe eigenaar, gelukkig een echte liefhebber ook.
Wil er 100 pk extra bij laten tunen.[/quote]Ik kan de foto’s niet zien
Nu wel denk ik Michel, groet..
Mooie calibra blijft een tijdloos model. Zag laatst een dakloze calibra rijden maar echt mooi dat ook de lijnen bespaart bleven.
Erg mooie foto. Mooie auto. Maar waarom heb je hem weggedaan?