- Dit onderwerp bevat 153 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 1 maand geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Wat doe jij in de zomer van 2020?
Heb je broer eenmaal ontmoet Leen, hij lijkt sprekend op jou. Houd ook van een broodje worst. :y32b4:
Die heeft idd een Mercedes kap, vond nog ergens een foto…… :-O
Haha… Max de foto shopper , goed gedaan .
Haha… Max de foto shopper , goed gedaan .
Hoi max sorry ik lees het net pas maar gecondoleerd en heel veel sterkte Gr johan en Esther
Hoi max sorry ik lees het net pas maar gecondoleerd en heel veel sterkte Gr johan en Esther
Zo leen wat een grote worst heb jij haha Gr johan en Esther
Hahahaha grandioos gedaan,vind het erg leuk Max,bedankt,wordt gewaardeerd,ik krijg me ook gelijk een partij trek in zo’n broodje zeg,niet te weinig,ik moet maar eens snel die kant opgaan,ff de grens over wippen,en ook een paar meenemen voor unterwegs.
Die pet staat mij trouwens toch beter ook hé,hahaha.
Hahahaha grandioos gedaan,vind het erg leuk Max,bedankt,wordt gewaardeerd,ik krijg me ook gelijk een partij trek in zo’n broodje zeg,niet te weinig,ik moet maar eens snel die kant opgaan,ff de grens over wippen,en ook een paar meenemen voor unterwegs.
Die pet staat mij trouwens toch beter ook hé,hahaha.
Parbleu ?
:O :O :rolleyes: :rolleyes: :roll:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Parbleu ?
:O :O :rolleyes: :rolleyes: :roll:
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
[quote=”Johandbj” post=79946]Zo leen wat een grote worst heb jij haha Gr johan en Esther
Parbleu ?
:O :O :rolleyes: :rolleyes: :roll:[/quote]
Ja,ik dacht dat Ester en ik niets zouden vertellen :X dus ik weet niet hoe hij daar bij komt :-P :-)
hahahaha.
[quote=”Johandbj” post=79946]Zo leen wat een grote worst heb jij haha Gr johan en Esther
Parbleu ?
:O :O :rolleyes: :rolleyes: :roll:[/quote]
Ja,ik dacht dat Ester en ik niets zouden vertellen :X dus ik weet niet hoe hij daar bij komt :-P :-)
hahahaha.
Haha toppertje tot snel lekker bijkletsen en wat eten
Haha toppertje tot snel lekker bijkletsen en wat eten