- Dit onderwerp bevat 73 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Waarschuwings lampje benzine
Ik heb ooit gratis een update gekregen voor m’n astra g. Maar je kan altijd vragen. Elk automerk update z’n auto’s. Ivm ongelukken.. Of rechtzaken..
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik heb nog nooit iets gratis gekregen bij een dealer.. Maar ja. Ik heb mijn kop tegen natuurlijk
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Hahaha. Zal toch wel meevallen
Ruilen??
Hahaha Jan,ouwe vreet kees
Het verzacht dan wel weer de pijn
En je weet meteen hoe het zonder prut zal zijn,
Zonder brandstof is echt niet fijn,
Je wordt ervan een groot chagrijn.
Ik gooi de tank regelmatig helemaal vol,
en zie ik die stumpers lopen dan heb ik reuze lol
Ik ben dan ook wel een beetje sarkastisch
Maar het voelt zoooooo fantastisch.
Zeg luister hoor is ff hier Michel, wanneer jij mensen naar zo’n flut opel dealer gaat sturen dan ben ik bang dat zoiets ten koste gaat van je vrienden ja :P
Sorry leen hahaha. Mag ik een joker inzetten
Ik heb zo’n software update nog nooit gedaan, schijnt met mijn op-com wel te kunnen. Moet ik even induiken.
bij mij gaat dat lampje nooit branden, tank altijd op tijd
Ja hé Erik,je moet er een gewoonte van maken om bij ieder pompstation die je tegen kom ff de zaak weer vol te gooien,is ook goed voor de zegeltjes die je dan krijgt
Ik heb zo’n software update nog nooit gedaan, schijnt met mijn op-com wel te kunnen. Moet ik even induiken.
Zal vast icm de security code gaan, heb er wel filmpjes van op You Tube gezien maar staat nergens waar de software vandaan komt.
Ik kan de af fabriek software weer terug zetten heb ik gelezen. Niets over een update. Als het goed is heeft jou motor gewoon zijn eigen motor ECU en als er verder geen bijzonderheden aan de motor zelf zijn gewijzigd dan werkt dat verder goed.
Heb jou motor toen ook uitgelezen, zag niets bijzonder verder. Geen vreemde zaken.
Hier het filmpje Max
Dat is alleen een update van de firmware van het multimedia deel volgens mij?
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Natuurlijk, heeft niets met ECU van motor te maken. Dat gaat ook niet op deze manier. :P