- Dit onderwerp bevat 72 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Waarschuwings lampje benzine
Oh nee hoor,dat bedoel ik helemaal niet,sorry wanneer ik je deze indruk heb gegeven.
Vroeger toen ik nog auto’s onderhield van anderen kreeg ik dat wel eens te horen,auto grote beurt gegeven en alles perfect in orde gemaakt gaat een week later de telefoon, “hij start niet,heb ik nog nooit gehad,maar nu jij hem een beurt heb gegeven doet tie het niet meer”met andere worden,is jouw schuld dus je lost het maar op en ik betaal niets,wat bleek,een stekkertje van het kontakt op de startmotor kuis verroest dus er was geen kontact meer.
Maar ik bedoelde er niets mee hoor,het is hoogstwaarschijnlijk gewoon toeval.
Hoho rustig aan Leen maar ik begrijp wat je bedoelt
We gaan gewoon even een oplossing zoeken want ik ben niet de enigste helaas.
Het blijft een machine. Er moet een logische verklaring zijn. Dit is m’n 3e astra h. Maar dit heb ik nog nooit gehad.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Nou we kunnen er gerust een keer naar kijken, hm vreemd allemaal. Als het zo is dat het na bezoek aan mij was, dan is het softwarematig iets. Dus weer op te lossen. Ik denk wel in welke richting ik moet zoeken.
Van het scherm heb ik de software veranderd, een andere code index. Alvast in voorbereiding op jou kleuren scherm.
Ook de can-bus instellingen zijn veranderd op de automatische clima en kleuren scherm meen ik.
Dat moet dan weer terug gezet worden.;)
Dat klinkt alweer geruststellend.
Heb net even vol getankt en nu lijkt het probleem wel verdwenen te zijn.
Ai ai ai,
Die onderste foto doet pijn aan de portemonnee..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Dagje België doen ongelood 95 / 1,45€
Ik tank net in Spanje voor €1.319 de liter E5
Vorige week zelfs €1.249
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Ik tank net in Spanje voor €1.319 de liter E5
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Niet echt rendabel voor mij
Net zoals belgie of duitsland
Wij op Canarische eilanden maar 95euro cent B)
Betere werk :woohoo:
Ff naar de Canarische Eilanden gaan….veel male goedkoper
Haha was met huur auto :woohoo: