Beste iedereen,
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van mijn eerste cabrio: een Opel Tigra Twintop 1.8 uit 2006 met zo’n 140.000 kilometertjes op de teller. Ik ben een man van 53 jaartjes jong die meestal luistert naar de naam Arjan en woonachtig is in het midden van Nederland. Naast mijn bestaande hobby’s w.o. tuinieren heb ik dus nu een nieuwe hobby erbij gekregen…mijn Opel TTT. Hoewel ik in het verleden wat gesleuteld heb aan mijn auto’s en motoren, ben ik zeker geen professionele monteur. Aangezien ik mijn TTT zoveel mogelijk zelf wil gaan onderhouden en repareren zou ik graag van jullie ervaringen, expertise en tips&tricks gebruik willen maken. Hoewel alles nu goed lijkt te werken, inclusief dak en kofferbak én het interieur ondanks de vele regen nog steeds droog is, kan dit in de toekomst natuurlijk zomaar veranderen…Daarnaast lijkt het mij leuk mee te gaan doen met meetings om elkaar ook persoonlijk te leren kennen (en om elkaars cabrio’s te bewonderen natuurlijk ). Het herfstachtige weer nodigt mij momenteel niet uit tot het maken van een ‘ opendakfoto’. Zodra het weer het toelaat zal ik een fotootje sturen. Met hartelijke groet, Arjan