TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Stel jezelf even voor › Voorstellen
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 5 maanden geleden door kesy.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 28 maart 2023 om 22:12 #155929
Hallo ik ben Willem, woonachtig in de buurt van Renesse Zeeland. Ik wil een Astra Twintop met automaat gaan kopen moet ik nog ergens op letten?
Ik hoor het graag.
Grt Willem
woensdag 29 maart 2023 om 11:12 #155930Welkom willem!
bij de att is het letten op water in de achterbak (onder het vloerdeel, waar het reservewiel enzo zit)
algemeen vocht (vaak te zien aan schimmelverder roesten de dorpels bij de deur nog wel eens.
werking dak is natuurlijk altijd een dingetje!
Laat je alleen niet afschrikken als het dak niet goed werkt, maar gebruik dit om te onderhandelen op de prijs. Een niet werkend dak kan bij de dealer duizenden euro’s kosten aan reparatie, dat moet de verkoper ook snappen.
Vervolgens kom je in hoogerheide langs en zorgen we dat het dak werkt (en dat kost echt geen duizenden euro’s).controleer of het windscherm er bij zit.
kijk ook boven waar het netje oprolt, in de bekleding. Daar zit een soort flapje. Normaal zit dit netjes en vrij onzichtbaar nog een beetje vast. Als dit wat open staat betekent het dat het dak al eens gesloten is met de noodprocedure.
motorisch is het natuurlijk gewoon het normale!
mooiste zou zijn als je hem even uit kunt lezen met de opcom (ook voor km stand)
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 29 maart 2023 om 13:43 #155932Ik spreek met ervaring. Was zeer blij met de service van de twintop club. Rijd nu een Cascada. Maar ben altijd perfect geholpen door Pieter. En natuurlijk ook in Heemskerk ik weer ff de naam niet hahaha
Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk
woensdag 29 maart 2023 om 14:08 #155934Hi Bert dank je wel voor de tips en waarschijnlijk kom ik wel even langs in Hoogerheide!
woensdag 29 maart 2023 om 14:25 #155935Heemskerk is helaas geen service punt meer, We hebben nu Hoogerheide en Velp
Je bent altijd welkom Willem!! Succes met de zoektocht, hou ons op de hoogte hier als je een potentiele aankoop hebt gezien, dan kijken we graag even mee.
Als de auto in de buurt staat kan ik zelfs even met je mee kijken als ik tijd heb
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 29 maart 2023 om 15:38 #155938Hi Bert ik ga morgen even kijken bij een ATT in Krabbendijke bij Auto Hans.
Ik zal het meenemen je punten.
Ik weet niet waar je zelf vandaan komt of dit in de buurt is.woensdag 29 maart 2023 om 15:51 #155939Waaar ik vandaan kom kun je zien bij mijn profiel als het goed is, maar ik woon in Hoogerheide, werk in Goes.
Maar ik werk gewoon full-time, dus overdag kan ik alleen in het weekend.Auto waar je naar gaat kijken ziet er op de foto’s netjes uit iig!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")woensdag 29 maart 2023 om 15:56 #155940Hoi Willem,
allereerst welkom en succes met de zoektocht.
Paar vraagjes m.b.t. de Twintop die je zoekt.
1) is een automaat een harde eis?
2) maakt de kleur nog wat uit?
3) welke uitvoering zoek je minimaal?De reden dat ik het vraag is dat ik net ff gekeken heb op de site van AutoHans, maar ik vind de vraagprijs erg hoog voor een 1.8 met automaat.
Als ik snel even via autotrader kijk en daar alleen een selectie maak met een kilometrage tussen de 100k en 140k, vind ik meerdere auto’s die goedkoper zijn. (de eerste 2 goedkoopste moet je niet naar kijken btw)
Ook even een puntje van aandacht:
De auto staat sinds 10-2-2023 op naam van een particulier en niet meer op naam van de garage.
https://finnik.nl/kenteken/35xnfl/gratis?editioncode=73626#historie
woensdag 29 maart 2023 om 17:38 #155941Hoi Niels, ik wil inderdaad een automaat. Ik rijd al jaren automaat en wil niets anders meer Qua kleur wel liefst een donkere inderdaad, uitvoering is voor mij niet erg relevant lieft met stoelverwarming maar die zie ik er niet heel veel.
Prijs is onderhandelbaar natuurlijk dus daar ga ik nog wel even mee aan de slag. Ik heb hem ook nog niet gekocht er staan er een aantal te koop dus ik ga eens even een rondje langs een aantal en dan een besissing maken.
woensdag 29 maart 2023 om 21:48 #155942Automaat is bij mij 2ledig…
Het is inderdaad heerlijk, maar schakelen maakt het rijden vaak weer net wat leuker …
Als je zoekt met leren bekleding, dan is de kans op stoelverwarming al wat groter… Hebben wij helaas niet, maar wil het wel in een volgende ooit hebben..
Tip: Als je iets ziet, kijk ook altijd even op finnik. Aan de hand van het kenteken kun je altijd wat achterhalen. Zo staat er op het eerste oog een mooie zwarte in Vlaardingen, maar apk is bijna al een jaar verlopen… Ben er nog niet eens naar gaan kijken.
Succes met de zoektocht en hopelijk vindt je snel wat. 21 mei staat er een toerrit gepland, weet niet of het al vol is, maar het is leuk om mee te doen. Op het forum staat een post waar je ook kan inschrijven
vrijdag 31 maart 2023 om 09:24 #155946De prijs voor een automaat is helemaal zo gek nog niet hoor,
ik heb net even op gaspedaal zitten kijken….. maar zo hoog zit deze garage niet als je kijkt naar KM stand en bouwjaar.Garages kijken veel minder naar opties zoals lederen bekleding etc… die waren nu ook niet heel duur aan nieuwprijs bij een nieuwe… dus verschil in 2dehands prijs is vaak minimaal.
Zoals niels al aangaf: vink bij je zoekopdracht aan dat je lederen bekleding wil, en stoelverwarming is BIJNA altijd al aanwezig.
Ik begrijp het wel van de automaat, het is heerlijk!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 21 april 2023 om 10:34 #156221Bijna rond!!! Ik ga morgen mijn eerste twintop halen, een blauwe met cognac kleur leer.
@Badbert ik kom binnekort even langs bij jouvrijdag 21 april 2023 om 10:36 #156222Gefeliciteerd
En roep maar! Komt goed
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 21 april 2023 om 11:13 #156224Mooi!
Genieten…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
vrijdag 21 april 2023 om 20:05 #156229precies op de tijd !!
*wachten met spanning op de foto’s*
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.