- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › Velgen zwart gemaakt
Dit spul kan je er ook weer makkelijk afhalen toch ? Of ben ik in de war met iets anders ?
Klopt, dit trek je er weer af als een sticker!
En leen, als je de ondergrond goed schoon maakt moet dit jaren blijven zitten
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hé bedankt Pieter,het is één van de weinige dingen waar ik nog nooit mee heb gewerkt en dus ook geen ervaring mee hebt,maar men is nooit te oud om te leren hé.
Dat is speciaal voor velgen .
A is je het doet zoals voorgeschreven is de hechting is heel goed hoor .goed de velg reinigen
Als je beetje met spuiten overweg kunt en dunnen lagen gebruikt komt het goed
Dus je moet bij gebruik alleen goed schoonmaken en ontvetten, niet schuren dus?
Zal een vreemd gevoel wezen,ik heb veel met verf gewerkt en gespoten met verfspuiten maar schuren was altijd erg belangrijk,eigenlijk het belangrijkste.
Ik vind het ook erg mooi staan. En goede goedkopere oplossing dan een nieuwe set velgen aanschaffen.
( was een rib uit mijn lijf )
( was een rib uit mijn lijf ) :blink:
Wij mannen zijn al geboren met één rib minder,hebben we moeten afstaan voor de vrouw,net als ons salaris aan het eind van de maand ha ha ha,oeioeioei daar maak ik geen vriendinnen mee te laat,al toegevoegd
Tssss… :angry: Leen daar maak je idd geen vrienden(innen) mee
Dan heb ik nu ook een rib minder , want ik heb er zelf voor overgewerkt.
Ik kan nog veel meer gal spuge…maar ik laat het hierbij. Anders krijgen we een bitch fight en dat zal niet fraai of vriendelijk zijn hahaha….
Inderdaad leen, niets schuren, alleen ontvetten!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Hier alleen zorgen dat je goed ontzet.
Wat je wel kan doen is de krassen en putten weg werken, die blijf je wel zien he .
Maar verder goef proper en ontvetten en min 8 dunne lagen . Niet te veel En te dik ineens willen spuiten .
La a g per laag tussen de laag 5 min wachten
Ik vind het ook erg mooi staan. En goede goedkopere oplossing dan een nieuwe set velgen aanschaffen.
( was een rib uit mijn lijf )
Zeker weten , Nancy rijd nog wel Is tegen de borduur, dus beter zo nu he
Nancy rijdt wel eens tegen de “borduur” ha ha ha,grappig die uitdrukkingen hé. Of doet ze aan borduur achter het stuur,ja das nie goe hé.