- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 10 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › De dingen des levens › Vandaag op mijn E.bike naar Beemster gereden.
En Max,toch wel iets te eten gescoord unterwegs?
Als die corona nog langer duurt dan ben ik bang dat ik op de duur geen hamburgers meer lust haha.
Kom ze dan maar gauw weer eens testen met de crew !!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Ehh is dat een uitnodiging Ernst? Heeft Leen dat nog niet gezien? Tja dan is die al helemaal ongevoelig geworden, begin van einde hamburger voor Leen….. Ohhhh wat jammer.
Geen nood, dan eet iik die van jou wel op, anders blijft Ernst er mee zitten he… kan nie. :y32b4: :-P
Ho ho…
Ik is er ook nog hè
Gelijk je de hamburger van Leen je weer toe eigenen.
[quote=”Tjarda” post=81340]Uhm ik gok dat erst bij het bordje heemskerk de dak open heeft gedaan :-P
Verkeerd gegokt……onderweg kijkt iedereen wel meewarig maar dat kan mij niks verblotekonten
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro[/quote]
Het is us prima te doen hoor
Kachel op strandje crematorium
Stoelverwarming op strandje bbq
Dan lijkt het mij wel prima uit te houden
Ho ho…
Ik is er ook nog hè
Hohoho :X in mijn testament is al opgenomen dat mijn hamburgers naar Max gaan en de sla gaat naar Diana :s
Wat nou sla :mad: … ben geen konijn
Fleisch mot er komme :blink:
Geen ruzie maken……..zodra het weer mag van tante Rutten is er genoeg voor jullie hoor !
Alleen nog ff geduld dus
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
[quote=”Diana” post=81346]Ho ho…
Ik is er ook nog hè
Hohoho :X in mijn testament is al opgenomen dat mijn hamburgers naar Max gaan en de sla gaat naar Diana :s[/quote]
Tja Diana je zal er genoegen mee moeten nemen. Komt ook omdat wij… mijn vriend Leen en moi. dezelfde kleurstelling hebben in de auto die we kiezen he. Is toch al verbroedering. :y32b4: :roll: :|
Ach er blijft altijd wel wat over hoor Diana.. ha ha ha
Toevallig vandaag ook nog naar de sloperij geweest op de fiets. is toch dik 9km heen
Mijn beste lieve Diana ik kom het weekend he… Altijd leuk naar de Achterhoek… :-P :o
Die naam van de sloperij hahaha,altijd al gedacht dat hij een bijbaantje had.
Weekend naar Aalten joh?
Wanneer je daar kom mot je in quarantaine,10 dagen bij Diana,en thuis weer in quarantaine 10 dagen,zo is je jaar wel gauw voorbij hé.
zo max, even lekker uitgewaaid dus?
en ik snap dat niet hoor…. als het droog is, en boven 0, dan kan dat dak gewoon open!!!!!
heel goed Ernst!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")