- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Ultieme daklekkage testdag
Tja Ron, het werk wat je gedaan hebt … petje af.
Maar daar word het niet zo nat van als wat jij beschrijft onder de pedalen. Ik ben bang dat ik jou dan ook ga uitnodigen voor ons klus zaterdag “lekkage Tigra”
Ik heb al vier aanmeldingen, de rembekrachtiging moet los, die kit rand moet vervangen worden ben ik bang…..ook bij jou Tigra.
En dat moet voor de winter gebeuren, ik ga dat plannen in augustus. Zal er eerdaags een topic over maken en een lijst van uitnodigingen.
Samen klussen onder begeleiding van moi. ha ha ha. Ik ga daar ergens in het midden zitten in mijn stoel en heb jullie aan het werk gezet.
Och zo wilde ik het altijd al hebben en nu…….is het eindelijk zo ver. :P
Oh ja waar je ook nog naar kan kijken zijn de bekende slangetjes achter in de koffer of die wel goed zitten.
Het is balen Max maar ik hoor er nu echt bij :cheer: .
Het zou heel goed kunnen dat ook hier de kitrand van de rembekrachtiger het probleem is. Ik heb dat niet goed kunnen zien en voel er niet veel voor dit zomaar zelf met weinige ervaring die ik heb te herstellen. Het lijkt me heel leuk om deel te nemen aan de klusdag in augustus maar weet niet of ik dan op vakantie ben. Als de regen zo blijft vallen zo als vorige week dan weet ik ook niet of ik zolang kan wachten want dan is de Tigra misschien wel verdronken ha haha. Ik kijk even aan hoe het verder gaat en of er weer veel water binnenkomt. Feit was wel dat het deurrubber steeds nat was en dat dit via de speaker naar binnen is gekomen.
Ik heb de slangen in de achterbak bekeken en zitten zover ik kan zien goed. Ik dacht gelezen te hebben dat je dan problemen hebt achter de stoelen en in de kofferbak zelf.
Slangen ook getest en water wordt onder de auto afgevoerd
Als het eerder moet dan hoor ik het graag.
Hoi Max,
Eerder zou super zijn wellicht een combi met de dakmodule.
Ik pas me volledig aan jouw agenda aan.
Als het lukt dan hoor ik wel wanneer je tijd hebt en maken we een afspraak