TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Uitdeuken zonder spuiten Leen
- Dit onderwerp bevat 68 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
donderdag 5 september 2019 om 21:04 #94394Anoniem
- Topics: 2550
Ziet er netjes uit Leen dat zal een lekker gevoel geven als je het voor mekaar gekregen heb
Ohh ik vond het eerste resultaat al goed. Maar nu zie je er idd niets meer van. Prachtig Leen.
Hier staat een Astra TT met diverse deukjes, net als jou Corsa, maar zijn er weel meer dan twee hoor.
Prachtige set, ik had het nog niet gezien. Perfect! Leuke uitdaging !
Die van ons zit in ieder geval vol met van die deukjes van de hagel van een maand geleden.
We hebben ook schade aan de achterkant er heeft iemand tegenaan gezeten
Zaterdagavond komt er een maat langs die gaat de schade opnemen en een offerte maken en dan vragen we hem ook gelijk een offerte te maken voor al die deukjes door hagel ben benieuwd
Maar eerst morgenavond naar Max de ATT ophalenVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
donderdag 5 september 2019 om 21:04 #94412Anoniem- Topics: 2550
Ziet er netjes uit Leen dat zal een lekker gevoel geven als je het voor mekaar gekregen heb
Ohh ik vond het eerste resultaat al goed. Maar nu zie je er idd niets meer van. Prachtig Leen.
Hier staat een Astra TT met diverse deukjes, net als jou Corsa, maar zijn er weel meer dan twee hoor.
Die van ons zit in ieder geval vol met van die deukjes van de hagel van een maand geleden.
Zaterdagavond komt er een maat langs die gaat de schade opnemen en een offerte maken en dan vragen we hem ook gelijk een offerte te maken voor al die deukjes door hagel ben benieuwd
Maar eerst morgenavond naar Max de ATT ophalenVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
donderdag 5 september 2019 om 21:04 #94419Anoniem- Topics: 2550
donderdag 5 september 2019 om 21:10 #94396Bomans, ben benieuwd naar je schade,ja hagelschade hoor je laatste tijd vaker over klagen,hoop het nooit zo erg mee te maken,één keer gehad in Oostenrijk tijdens het rijden,oorverdovend kabaal,langs de kant gaan staan en dacht,daar gaat m’n auto maar gelukkig niet groot genoeg om schade te maken.
Veel succes met de auto en houd ons op de hoogte aub.donderdag 5 september 2019 om 21:10 #94413Bomans, ben benieuwd naar je schade,ja hagelschade hoor je laatste tijd vaker over klagen,hoop het nooit zo erg mee te maken,één keer gehad in Oostenrijk tijdens het rijden,oorverdovend kabaal,langs de kant gaan staan en dacht,daar gaat m’n auto maar gelukkig niet groot genoeg om schade te maken.
Veel succes met de auto en houd ons op de hoogte aub.donderdag 5 september 2019 om 21:10 #94420Bomans, ben benieuwd naar je schade,ja hagelschade hoor je laatste tijd vaker over klagen,hoop het nooit zo erg mee te maken,één keer gehad in Oostenrijk tijdens het rijden,oorverdovend kabaal,langs de kant gaan staan en dacht,daar gaat m’n auto maar gelukkig niet groot genoeg om schade te maken.
Veel succes met de auto en houd ons op de hoogte aub.donderdag 5 september 2019 om 21:18 #94400Anoniem- Topics: 2550
Mijn schade is niet zoals Max zn hagelschade was toen wij afgelopen zondag aankwamen in Heemskerk o het valt wel mee zei Max
Toen had ik nog geen fotos gezien van de ATT van Max destijds na die foto had ik ook zoeits het valt wel mee
Je zult het zien de 29e dan reed je toch ook mee ?
Gr BoVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
donderdag 5 september 2019 om 21:18 #94415Anoniem- Topics: 2550
Mijn schade is niet zoals Max zn hagelschade was toen wij afgelopen zondag aankwamen in Heemskerk o het valt wel mee zei Max
Toen had ik nog geen fotos gezien van de ATT van Max destijds na die foto had ik ook zoeits het valt wel mee
donderdag 5 september 2019 om 21:18 #94421Anoniem- Topics: 2550
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.