TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › TwinTop Najaarstour 2020 – Inschrijven
- Dit onderwerp bevat 128 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 9 september 2020 om 21:55 #126628
Geef gerust nog op, wat mensen op de reservelijst maken een grote kans op deelname vanwege mogelijke afzeggingen. En bij 60 personen gaan we gewoon een weekend later weer…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
woensdag 9 september 2020 om 22:29 #126636Wanneer je twijfelt over mijn deelname omdat ik had vermeld”onder voorbehoud”en je voor meer zekerheid wil gaan dan geef je mijn plaats maar weg Stefan,ik ben nou eenmaal afhankelijk van goed zicht,en bij regen neem ik liever geen onnodig risico.
woensdag 9 september 2020 om 23:21 #126678Anoniem- Topics: 2550
Ohhh moet Charles nu helemaal alleen de tweede tour gaan rijden…. ohhh nou sneu hoor. Zet die man er gewoon bij. pfffff.
dan doe je die motor rijders op één plek. :x
woensdag 9 september 2020 om 23:58 #126681Het gaat helaas om de hoeveelheid mensen… Anders komen we niet binnen bij de horeca!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 10 september 2020 om 12:00 #126748Anoniem- Topics: 2550
Dat snap ik ook, maar de motor rijders horen eigenlijk niet bij de club. Dus zouden gewoon als privé persoon apart kunnen eten.
Dan kan iedereen van de club gewoon naar binnen. :razz:
donderdag 10 september 2020 om 12:38 #126755Dat is geen probleem hoor.
Bij nader inzien trekken wij ons terug,de reden is dat ik niet voor de echt 100 procent kan zeggen dat ik mee kan gaan,ik ben afhankelijk van de factor het weer ivm mijn zicht en heb begrepen dat ze graag meer zekerheid willen hebben om evt iemand anders blij te kunnen maken,dus daarom laat ik het maar overwaaien..
Tweede reden: ook ben ik nu maar een gastrijder geworden,dus wanneer anderen zien dat zij niet mee kunnen en een gastrijder wel dan gaat dat vragen oproepen,het is een opel twintop club.
Dus bij deze komen er twee plaatsen vrij en zo kan iemand die af en toe eens op het forum kijkt en daardoor de aanmelding heeft gemist toch mee.
Wens jullie veel plezier en hopelijk mooi weer,dan heb ik dat waarschijnlijk ook :|donderdag 10 september 2020 om 16:07 #126771Ben het niet geheel met je eens Leen.
Uiteraard ben je zoals jij het noemt maar een gastrijder maar wel iemand waar veeel mensen binnen dit forum iets mij hebben En dan wel iets meer dan gemiddeld. Dat jij een beperking hebt vind ik voor jou heel vervelend maar voor mij juist de reden om je erbij te hebben. Hoop eigenlijk dat er een andere oplossing zich aandient en datje er gewoon bij bent.
Gr
Keesdonderdag 10 september 2020 om 17:49 #126774Kan ik nog op de reserve lijst?
Bestuurder Marco
Bijrijder Esther
Met diner indien mogelijkGr Marco
donderdag 10 september 2020 om 18:18 #126778Ben met je eens Kees ……Leen hoort erbij en laten we maar even afwachten misschien zitten we binnen de 30 of misschien 32 personen moet ook kunnen toch…?
Leennnnnnnnn hoor je me ..we gaan niet gek doen wij zien je graag de 27e september, dus doe je best…!
:roll: :roll: jaja Leen dit wil je ook niet missen geloof me …:lol:Jooooo…..!
donderdag 10 september 2020 om 19:19 #126793Ja Leen me broer heeft gelijk NIET GEK DOEN ik zie je de 27e september> Ik ga wel mee dineren Maar Judith is geopereerd aan haar knie dus ze wil wel mee maar onder voorbehoud
donderdag 10 september 2020 om 19:19 #126813Ja Leen me broer heeft gelijk NIET GEK DOEN ik zie je de 27e september> Ik ga wel mee dineren Maar Judith is geopereerd aan haar knie dus ze wil wel mee maar onder voorbehoud
donderdag 10 september 2020 om 19:28 #126821Hallo leen
Ik vind dat jij er bij hoort ook al heb je geen att meer
Je gezondheid gaat altijd voor maar leen een grote vriend van ons allemaal hoort er gewoon te zijn ook nu je een benz heb
Moet ik dan alleen die hamburgers op eten
Denk er nog over leen Gr johandonderdag 10 september 2020 om 19:50 #126826Helaas zijn regels regels.
Qls je met meer zit dan toegestaan lan de uitbater een boete krijgen van duizenden euros……
Daar zitten ze ook niet op te wachten, zeker nu niet.
En dat moet je de ondernemers van nu ook gewoon niet aan willen doen.Stefan heeft het perfect geregeld, anders wordt het gewoon nog een rit!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")donderdag 10 september 2020 om 20:27 #126838Anoniem- Topics: 2550
Ik ben het met bovenstaande schrijvers eens.
Leen, jij bent de krent in de pap voor mij….
Ehh heb ik het zo goed uitgelegd.
De parel in de maneschijn… ehh zo goed?Ehh. Ja wil graag dat je er bij bent indien mogelijk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
donderdag 10 september 2020 om 21:31 #126843Dank jullie wel,
Ik geloof te hebben gelezen in een reactie van Johan
“ook nu je een benz heb” ik dacht bij de eerste keer lezen dat er stond “ook nu je “maar” een benz heb” hahaha,geintje hoor Johan,en volgens Max ben ik een “krent” maar bij de tweede keer lezen zag ik dat er stond “de krent in de pap”,hoop dat jullie mij deze vout vergeven haha.
Ik was zowiezo bijtijds met mijn aanmelding,ik was bij de eerste dertig,maar had aangegeven
“onder voorbehoud” en dat doe ik,moet ik helaas doen omdat ik niet zozeer bang ben voor een buitje regen maar is de voorspelling 95-97% regen dan betekend dat heen en terug en de toer achter de ruitenwissers met schitteringen van een nat wegdek.
In principe gaat dat wel maar het is dusdanig vermoeiend dat ik in de loop van de dag verschrikkelijk moe ben van de inspanning,en dat sloopt me en ik kan dan niet meer genieten.
Ik kijk altijd wel een week van te voren naar de weersberichten maar dat is vaak nog koffiedik kijken,meer zekerheid krijg je daarbij één dag of twee dagen voor de bewuste dag en wanneer ik dan afzeg is het een loze plek,normaal niet zo’n probleem omdat er altijd wel extra mensen zijn die er op het laatst zijn bijgekomen maar nu kan dat niet meer.
Ik kan niet een week van te voren al met zekerheid aangeven dat ik er bij ben dus vandaar besluit ik liever eerder om niet te gaan en een ander de kans te geven,hoop dat jullie dat inzien.
Nu kan ik die zondag “bij goed weer” rustig mijn besluit nemen waar ik die dag een toer heen ga maken en bij slecht weer besluiten thuis te blijven. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.