TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › TwinTop Najaarstour 2020 – Inschrijven
- Dit onderwerp bevat 128 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
zondag 6 september 2020 om 19:18 #126149
Wat leuk, ik zou heel graag willen , maar helaas werkt mijn man die dag en ik woon te ver van de route af om alleen te rijden. Dit is natuurlijk leuk om samen te doen. Volgende keer beter.
Maar voor iedereen die wel meegaat, heel veel plezier.zondag 6 september 2020 om 20:12 #126153TwinTop Najaarstour 2020Zondag 27 september 2020Eindelijk, het is zover. De TwinTop najaarstour is klaar, de Corona maatregelen laten het toe en de horeca gelegenheden kunnen meewerken.
Wat gaat het worden ?
Een fantastische, ontspannende rit door het gebied Veluwezoom – Zuidzijde Veluwe – Gelderse Vallei – De Liemers – Emmerich – Zuidkant Achterhoek – Veluwezoom – Posbank…
Met een besloten natuurgebied waar wij doorheen mogen, vier kastelen op de route en grandioze stoplocaties, en nee, niet bepaald bij de McDonalds…
De opzet :
– Verzamelen onder het genot van koffie met appelgebak. (Ik denk tussen 09:00 en 10:00)
– Uurtje touren.
– Uitgebreide koffiestop met gezellig samenzijn.
– Uurtje touren.
– Uitgebreide lunch met voldoende tijd om bij te praten.
– Uurtje touren.
– Uitgebreide theepauze.
– Uurtje touren.
– Borrelen (17:00..)
– En voor degenen die willen kan er gedineerd worden. (laat even weten of jullie willen reserveren in het restaurant.)Kortom, een leuke dagvullende tour met voldoende mogelijkheid om samen te zijn.
De restrictie is dat er MAXIMAAL dertig personen mee mogen, dit vanwege de beperkingen in de horecalocaties.
Inschrijven kan hieronder. Geef op:
– Welke auto.
– De naam van de rijder.
– De bijrijder.
– Wel / geen dinerreservering..Wij hebben er zin in, jullie hopelijk ook !
Mocht iemand een slaapplek nodig hebben voor de zaterdagavond of voor de zondagavond, laat het mij even weten. ik heb twee waanzinnige B&B”s achter de hand…
De stand tot nu toe :
1. Teigetje, Stefan en Lisa. Tigra Twintop. Met diner
2. Motorbegeleider Xander,Husqvarna grasmaaier, met diner.
3. Motorbegeleider Jessy, Suzuki, met diner.
4. Octon70, Lex van’t Hull en Anita Lalkens, Opel Astra TwinTop 1.8 Geen dinerreservering
5. Liviu, Liviu en Mariana, Opel Tigra Twintop 1.8 volautomaat. Geen dinerreservering
6. Diana, Diana, Wim en Dagmar. Opel-Benz cabrio, met diner.
7. Johanbdj, Johan van Uden en Esther van Uden, Astra twintop. Met diner
8. BadBert, Pieter, Dionne. Opel Cascada. Met diner.
9. Lothar Zandgrond, Lothar. Tigra Twintop. Met diner.
10. Michael Zandgrond, Michael en Judith, Tigra Twintop Diner onder voorbehoud.
11. Kesy, Kees en Sylvia. Opel Cascada.Geen dinerreservering.
12. Race-Bas, Bas, Opel GT. Met diner.
13. Leonardo53, Leen en Marian, Opel SL320 cabrio. Met diner.
14. Cabrio perry, Perry en Angelique, Opel Astra 1.8 Twintop. Met diner.
15. SilverBullet, Robbin Ras & Max van Wigcheren, Tigra TwinTop, Met diner.Ai, we gaan al aardig naar de dertig toe, nog een paar en we moeten aan de reservelijst beginnen. Of een tweede rit plannen, dat zou eventueel ook kunnen.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
maandag 7 september 2020 om 00:47 #126258Carin en ik rijden ook weer graag mee met onze Astra , inclusief diner. Gewoon omdat het een gezellige club is.
Onze Twintop is er niet meer, maar deze vreemde eend in de bijt wil graag mee:
Een Astra GTC maar met zijn zwarte dal heeft hij wel cabrio looks.
We hebben er zin in.
Groet,
Herbert
Attachments:maandag 7 september 2020 om 01:11 #126261Auto: Opel tigta twintop
Naam rijder ; Marcel van Bilderbeek
Naam bijrijder ; Andrea van Bilderbeek
Wel dinner
Wel even onder voorbehoud kan zijn dan andrea dan onder het mes moet maar dat weten we een week van te voren .
Anders willen we ook wel blijven slapen in de aangegeven b&b
Gr Marcel en Andreamaandag 7 september 2020 om 12:45 #126306Goedemorgen Stefan,
Lothar : ik doe wel mee maar GEEN diner …!
Wat ? Jij weet niet wat voor een fantastisch restaurant wij hebben uitgezocht…
ik kom helemaal vanuit Ameland en moet weer terug, dus ik kan helaas niet blijven eten sterker nog ik mag de boot niet missen anders kom ik Ameland niet binnen pffffff :-?
Groetjes,
Lotharmaandag 7 september 2020 om 14:46 #126309Sorry, heb even niet opgeld maar ik rij en eet natuurlijk graag mee de 27e. Hoor graag of het nog kan, groetjes Charles.
maandag 7 september 2020 om 21:33 #126363De update van maandag 7 september :
TwinTop Najaarstour 2020Zondag 27 september 2020Eindelijk, het is zover. De TwinTop najaarstour is klaar, de Corona maatregelen laten het toe en de horeca gelegenheden kunnen meewerken.
Wat gaat het worden ?
Een fantastische, ontspannende rit door het gebied Veluwezoom – Zuidzijde Veluwe – Gelderse Vallei – De Liemers – Emmerich – Zuidkant Achterhoek – Veluwezoom – Posbank…
Met een besloten natuurgebied waar wij doorheen mogen, vier kastelen op de route en grandioze stoplocaties, en nee, niet bepaald bij de McDonalds…
De opzet :
– Verzamelen onder het genot van koffie met appelgebak. (Ik denk tussen 09:00 en 10:00)
– Uurtje touren.
– Uurtje touren.
– Uurtje touren.
– Uitgebreide theepauze.
– Uurtje touren.
– En voor degenen die willen kan er gedineerd worden. (laat even weten of jullie willen reserveren in het restaurant.)Kortom, een leuke dagvullende tour met voldoende mogelijkheid om samen te zijn.
De restrictie is dat er MAXIMAAL dertig personen mee mogen, dit vanwege de beperkingen in de horecalocaties.
– Welke auto.
– De naam van de rijder.
– De bijrijder.
Mocht iemand een slaapplek nodig hebben voor de zaterdagavond of voor de zondagavond, laat het mij even weten. ik heb twee waanzinnige B&B”s achter de hand…
De stand tot nu toe :
4. Octon70, Lex van’t Hull en Anita Lalkens, Opel Astra TwinTop 1.8 Geen dinerreservering
5. Liviu, Liviu en Mariana, Opel Tigra Twintop 1.8 volautomaat. Geen dinerreservering
9. Lothar Zandgrond, Lothar. Tigra Twintop. Geen dinerreservering.
15. SilverBullet, Robbin Ras & Max van Wigcheren, Tigra TwinTop, Met diner.
16. Herbert0ne, Herbert en Carin, Opel Astra GTC openknipdak. Met diner.
17. Marcel, Marcel en Andrea van Bilderbeek, Opel Tigra Twintop. Met diner.En de reservelijst (Of een tweede tour een week later…) :
1. CharlesTwinTop, Charles, Opel Astra TwinTop. Met diner.
Geef gerust nog op, wat mensen op de reservelijst maken een grote kans op deelname vanwege mogelijke afzeggingen. En bij 60 personen gaan we gewoon een weekend later weer…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
maandag 7 september 2020 om 21:39 #126365Auto: Opel tigta twintop
Naam rijder ; Marcel van Bilderbeek
Naam bijrijder ; Andrea van Bilderbeek
Wel dinner
Wel even onder voorbehoud kan zijn dan andrea dan onder het mes moet maar dat weten we een week van te voren .
Anders willen we ook wel blijven slapen in de aangegeven b&b
Gr Marcel en AndreaMarcel,
De twee leukste B&B’s in Velp zijn :
– Erg Leuk.
– Terre Neuve‘Erg Leuk’ is schappelijk en gezellig en Terre Neuve is wat artistieker..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
maandag 7 september 2020 om 21:44 #126367Helaas kunnen we niet maar ik zou tzt heul heul graag wel de route ontvangen!
maandag 7 september 2020 om 21:51 #126369Ik dacht vandaag eens te kijken wanneer de tocht is, vol !
Slaan wij hem maar over, wel jammer maar de Corona tijd maakt wel meer kapot.
Vorige week nog met onze Fiat cabrio club een tocht gereden met 30 auto’s, ging goed maar idd bij Horeca een probleem…. ging niet.maandag 7 september 2020 om 21:55 #126371Hoi leen
We zitten nog te kijken waar vandaan we vertrekken den haag of Chaam je hoort het nogmaandag 7 september 2020 om 22:22 #126401Ik dacht vandaag eens te kijken wanneer de tocht is, vol !
Slaan wij hem maar over, wel jammer maar de Corona tijd maakt wel meer kapot.
Vorige week nog met onze Fiat cabrio club een tocht gereden met 30 auto’s, ging goed maar idd bij Horeca een probleem…. ging niet.Zomaro,
Gewoon opgeven. Er zijn altijd wel afzeggers en bij voldoende aanmeldingen doe ik een tweede tour…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
maandag 7 september 2020 om 22:26 #126403Helaas kunnen we niet maar ik zou tzt heul heul graag wel de route ontvangen!
Maan,
Gewoon opgeven. Bij voldoende aanmeldingen doen wij een tweede tour..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
dinsdag 8 september 2020 om 22:36 #126430De update van dinsdag 8 september :
TwinTop Najaarstour 2020Zondag 27 september 2020Eindelijk, het is zover. De TwinTop najaarstour is klaar, de Corona maatregelen laten het toe en de horeca gelegenheden kunnen meewerken.
Wat gaat het worden ?
De opzet :
– Uurtje touren.
– Uurtje touren.
– Uurtje touren.
– Uitgebreide theepauze.
– Uurtje touren.
– Welke auto.
– De naam van de rijder.
– De bijrijder.
De stand tot nu toe :
9. Lothar Zandgrond, Lothar. Tigra Twintop. Geen dinerreservering.
15. SilverBullet, Robbin Ras & Max van Wigcheren, Tigra TwinTop, Met diner.
16. Herbert0ne, Herbert en Carin, Opel Astra GTC openknipdak. Met diner.
17. Marcel, Marcel en Andrea van Bilderbeek, Opel Tigra Twintop. Met diner.En de reservelijst (Of een tweede tour een week later…) :
1. CharlesTwinTop, Charles, Opel Astra TwinTop. Met diner.
Geef gerust nog op, wat mensen op de reservelijst maken een grote kans op deelname vanwege mogelijke afzeggingen. En bij 60 personen gaan we gewoon een weekend later weer…
Attachments:Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
dinsdag 8 september 2020 om 23:52 #126466We hebben er zin an!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.