TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › TwinTop Najaarstour 2020 – Inschrijven
- Dit onderwerp bevat 127 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 23 september 2020 om 23:28 #127798
Wens jullie allen die gaan deelnemen een fijne dag.
Ik had even willen aankomen om jullie uit te zwaaien echter daar is helaas geen mogelijkheid voor
Leen, goed besluit om voor jezelf te kiezen
Johan en Esther, niet aan jezelf denken maar aan mogelijke gevaren voor andere dan zeg ik “ petje af “
Hoe laat gaan jullie ongeveer de posbank passeren?
@ organisatie, jullie zijn ( twin) toppers
woensdag 23 september 2020 om 23:53 #127802Beste mensen ,
Ik ben er ook bij. Esther en ik hebben er veel zin. Tot zondag.
Gr Marco
donderdag 24 september 2020 om 11:37 #127822Voor degenen op de deelnemerslijst :
Tot zondag !(Geen e-mail ontvangen ? Check je spamfolder of PB mij je (werkende) mailadres)
Voor degenen op de reservelijst :
PB mij je mobiele nummer, wie weet…En de Posbank is ongeveer 16:30..
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
zondag 27 september 2020 om 09:57 #128081Hoi Kees,
Het is inderdaad zo dat wanneer het lichaam een zwakke plek heeft dat die gaat opspelen wanneer er iets aan de hand is,zelf sta je er niet zo bij stil op zo’n moment maar achteraf valt het kwartje.
Had de laatste week/10 dagen erg veel last van mijn slechte oog,diverse keren per dag mijn lens vervangen,tranen en veel irritatie,ook was ik erg moe maar had veel getoerd en druk bezig.
Zojuist op televisie bij Max ging het over de corona en ben ik blij met mijn besluit er van af te zien.
Ik houd rust en hoop me weer gauw wat beter te voelen,zelfs een hamburger of braadworst moet ik niet aan denken en dat zegt toch wel wat.
Ik ging goed met de corona situatie om,was ook voorzichtig maar dan voel je je ineens heel bezorgd voor wat er zou kunnen zijn,dus ik ga voor het zekere en ga voor mijn rust.
We hadden erg veel zin is een flinke rit met deze auto,ook mijn vrouw,ik hoef maar aan te geven te gaan rijden en ze trekt haar schoenen aan.leen veel beterschap met je oog hoop dat het snel beter gaat .jammer dat je niet mee kunt .
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zondag 27 september 2020 om 09:58 #128092voor de tourders vandaag veel plezier ,have fun drive safe
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
maandag 28 september 2020 om 00:49 #128138Anoniem- Topics: 2550
Ben net weer thuis. Pffff nog vier trappen omhoog met een voet.
Was een geweldige dag, top georganiseerd. Dank aan de organisatie. 8) :cheer: :neutral:
Veel gezien en genoten van elkaar… bedankt, mooie groep Twintoppers bij elkaar. :P :oops:
maandag 28 september 2020 om 01:13 #128144Was zeker top Maxx nu rustig aan met je voet .
En leuk dat we er ook nieuwe leden mee reden word zo steeds grotere groep gezellig .
Truste iedereen gr Marcel & Andreamaandag 28 september 2020 om 09:37 #128149Wij hebben het erg leuk gehad, als nieuwe deelnemers. Prachtige rit, prima sfeer, ,mooie locaties. Hartelijk dank aan de organisatie en de motorijder.
Anita en Lex
maandag 28 september 2020 om 11:14 #128154Ik heb mijn fotos weer online staan.
zijn hier te vinden:
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 28 september 2020 om 12:20 #128159Anoniem- Topics: 2550
Ptachtige foto’s Pieter, geeft een heel goede indruk van een fantastische dag. Jammer dat ik niet bij de informele parkeer bijeenkomsten kon zijn. Mag altijd graag even tussen die wagens struinen. :o :-(
maandag 28 september 2020 om 12:23 #128163thanks!!
als je straks weer helemaal mobiel bent, komt dat weer goed maxTopless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")maandag 28 september 2020 om 12:39 #128167Inderdaad,
Ook van ons een groot dank woord aan de organisatie.
Uitstekend geregeld, mooi dat xander ons begeleidde op de moeilijke kruispunten of ons op wachten bij achterstand.
Lekker gegeten, open kunnen rijden, veel km gereden maar ook veel rustpunten.
Enige smetpuntje was het wel blijven van het zonnetje en de corona.
Merk toch wel aan mijzelf dat ik toch geprobeerd heb de afstand aan te houden en daardoor niet de liefhebbers van onze mooie cabrios goed en gezellig heb kunnen aanspreken. Mijn excuus daarvoor toch wel een beetje.
Volgend jaar misschien wel beter.
Daarom aan iedereen die erbij waren BEDANKT voor een gezellige dag,
En Pieter geweldig dat je zo snel de foto’s toegevoegd hebt. Mooi om weer even terug te kijken
Kees % Sylviamaandag 28 september 2020 om 16:07 #128171En natuurlijk ook van mijn uit veel dank aan de organisatie en alle leuke en gezellige meerijders (sorry Leen).
Mis eigenlijk nog maar één ding, een nieuwe datum voor de eerst komende tocht. Zou deze graag nu reeds in mijn agenda zeten en natuurlijk om te voorkomen dat ik straks weer op de wachtlijst sta:-P .
Het was gewoon een heerlijke dag:-D :y32b4:
Groet, Charles.maandag 28 september 2020 om 16:36 #128176Iedereen van Gea en mij ook heel bedankt voor de gezellige dag.
We zijn gisteren voor de 1e keer mee geweest en waren erg benieuwd hoe we het zouden vinden.
Nou, ik kan je zeggen dat het wel erg goed bevallen is.Super leuk om in deze groep te rijden.
We hebben met een aantal van jullie nu kennis gemaakt en ik vond de contacten erg onderhoudend en af en toe hilarisch.
@Pieter; bedankt voor het bederven van de dag want inderdaad werken er een paar LED’s niet in mijn rechter remlicht… Dat MOET gemaakt worden, bah, akelige (sl)opel :P Nou ja, komt wel weer goed…Complimenten aan Stefan en iedereen die geholpen heeft voor de leuke rit.
Xander, petje af voor je werk. Ik weet wat het is en je hebt een 2-mans taak in je eentje gedaan. Chapeau.Helaas moesten we vanwege andere afspraken eerder weg. Hopelijk volgend jaar of een volgende keer zijn wij de hele dag er bij.
Pieter en Gea
ro@drunnerMet vriendelijke groet,
Pieter Veldman
Twentse leu bint leukeleumaandag 28 september 2020 om 16:39 #128181sorry Pieter…
ik kan daar ook niet tegen, dat zou bij mij ook DIRECT opgelost moeten worden…. succesTopless,... that's how we role!
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel") -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.