TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Meetings en ritjes › Midden en Noord Nederland › Twintop meeting / kleine tourtocht / eten samen.
- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 30 juni 2017 om 01:05 #27984Anoniem
- Topics: 2550
Beste Twintop vrienden, ik wil eens een balletje opgooien voor een wat andere meeting. (tijd: een middag in september)
Met nadruk op elkaar ontmoeten, kennis maken, wagens bekijken, details uitwisselen, ideeën delen, enz enz.
Ik neem mijn Op-Com mee, dan kan ik hier en daar wat uitlezen en advies geven wanneer nodig.Dan een kleine tour tocht gaan rijden naar een vd Valk restaurant (o.i.d.) en daar als afsluiting van de middag een drankje en een hapje nuttigen met z’n allen. Lijkt mij zo gezellig.
De afgelopen Twintop tour tocht in mei is zo snel voorbij gegaan, ik heb niet eens tijd gehad om met mensen te praten.
Dan denk je terug aan de najaars daklozen toertocht en daar was even wat meer tijd tussen door om elkaar gewoon ontspannen te spreken.
Mede natuurlijk omdat dan de groep ook wat kleiner is natuurlijk en de route wat korter.Maar wat vinden jullie van mijn idee? Bij genoeg animo begin ik met inschrijven. Ik ben benieuwd.
Groeten Max
vrijdag 30 juni 2017 om 10:32 #27987Lijkt mij een prima idee!!
Ik zou voor het eten wel iets gezelligs uitzoeken. Bijvoorbeeld een “wok” of “wereldrestautrant” of steengrillen/tafel bbqen ofzo?!?!
ik ben er wel voor te porren Regel ik wel dat de muppet uit logeren gaat, hebben we alle tijd van de wereld!!
Ik heb eventueel voor omgeving brabantse wal korte tochtjes op papier (volgens mij 2 uur rijden ongeveer) en wij hebben een goed steengrill restautrant in hoogerheide :P hihi
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")vrijdag 30 juni 2017 om 20:02 #27990Anoniem- Topics: 2550
Ik vind dat heel gezellig en een goed idee max, moet wel zeggen dat ik hoogerheide net wat uit de route vind, huijbergen lijkt me beter haha grapje! Maar iets centraler heeft mijn veurkeur :P
vrijdag 30 juni 2017 om 22:34 #27991Anoniem- Topics: 2550
Wij doen ook graag mee waar dan ook in midden of noord ook al zijn we nog maar 5 min. Ingeschreven.
Zelf rijden we veel in Twente waar het fantastisch cabriorijden is. Inmiddels staat de teller boven 140.000
En sept is een prachtige tijd.zaterdag 1 juli 2017 om 10:29 #27992Anoniem- Topics: 2550
Het lijkt mij een goed en gezellig idee, en goede tips kan ik altijd gebruiken als nieuwkomer.
zaterdag 1 juli 2017 om 19:24 #27995Leuk idee Max
Kunnen we nog meer ideeën opdoen om onze wagens mooier te maken B)
zaterdag 1 juli 2017 om 19:27 #27996Anoniem- Topics: 2550
Prima plan…..hangt alleen wel af van het gekozen weekend…..we zitten in september in zuid-Frankrijk en ben bang dat ik er niet voor terug naar Nederland kom
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
zaterdag 1 juli 2017 om 23:09 #27999Anoniem- Topics: 2550
Nah Ernst toch…..valt een beetje tegen. We kunnen ook naar jou komen natuurlijk.
zondag 2 juli 2017 om 00:20 #28010Dit soort zaken is een van de redenen dat ik me hier aangemeld heb. Graag zou ik meedoen.
Afstand en weer is nooit een probleem,.
Benzine is om op te stoken en alleen met hagel gaat het dak dicht want dat doet zeer. Toch? :Pzondag 2 juli 2017 om 13:53 #28012Anoniem- Topics: 2550
Of we doen het in begin augustus, dan zijn jullie van harte welkom in Canobbio aan het Lago Maggiore in Italië :blink: :blush: :woohoo:
zondag 2 juli 2017 om 15:28 #28015Ik ben er ook wel voor te porren. Vooral als het een kleinere groep betreft en het niet al te ver/vroeg is. :P
De tour in mei was echt wel leuk ,maar als nieuwkomer stond ik er toch af en toe bij met de ziel onder mijn arm
Want heelveel anderen kennen elkaar al zo lang en het betrof ook een grote groep. Bovendien technisch aangelegd ben ik ook niet,dus daar kon ik ook al niet over mee lullen.Tourtocht Twente/Achterhoek ik ben voor!!! :cheer:
zondag 2 juli 2017 om 19:57 #28019Hallo Kesteren, Canobbio weet ik wel te vinden daar zijn mijn vrouw en ik in het verleden 14 jaar achter elkaar geweest op Camping Riviera
en het is daar een mooie omgeving om een mooie tour uit te zetten.zondag 2 juli 2017 om 23:17 #28023Anoniem- Topics: 2550
Hallo Kesteren, Canobbio weet ik wel te vinden daar zijn mijn vrouw en ik in het verleden 14 jaar achter elkaar geweest op Camping Riviera
en het is daar een mooie omgeving om een mooie tour uit te zetten.Hoi piet camping riviera gaan wij naartoe, wat een toeval, 2 jaar geleden stonden wij op camping residence campagna, toen vonden wij riviera mooier, dus vandaar nu naar die
maandag 3 juli 2017 om 01:57 #28036Diana, jammer dat ik jou/jullie niet kon want dat gedeelte over “nieuwkomer” dat deelde ik in mei met jou,als je begrijp wat ik bedoel.Had hetzelfde,was ook nieuw en had ook dat gevoel.
Niets ten nadele van de organisatie want het was perfect geregeld. Is altijd beetje moeilijk de eerste keer ergens nieuw aansluiten,en ik ben toch niet mensenschuw.maandag 3 juli 2017 om 19:29 #28042Anoniem- Topics: 2550
Vorig jaar waren we ook wat alleen, dit jaar had ik afgesproken op te rijden vanaf zwolle en met nog een gezellig stel in een gt de hele tour gereden, was enorm gezellig 3 auto’s bij elkaar.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.