- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › trekhaak onder een astra twintop laten zetten?
Hij had het over een goede dealer Leen. Ik heb net even gegoogled, noppe…. geen goede dealer te vinden bij Opel. :-P
hi! ik heb een offerte voor € 661.- incl. btw. Afneembaar, inclusief montage en (uiteraard) garantie. Het is een landelijke club volgens mij. http://www.trekhaakcentrum.nl
hi! ik heb een offerte voor € 661.- incl. btw. Afneembaar, inclusief montage en (uiteraard) garantie. Het is een landelijke club volgens mij. http://www.trekhaakcentrum.nl
dat is een normale prijs idd
dat is een normale prijs idd
Misschien een beetje laat maar voor mensen die een 13 polige kabelset zoeken …….
Hieronder het artikelnummer
Misschien een beetje laat maar voor mensen die een 13 polige kabelset zoeken …….
Hieronder het artikelnummer
Ik denk dat de prijs typisch opel is,ik heb mij er nooit in verdiept maar weet vrijwel zeker dat dit veel te duur betaald is.
Ik denk dat de prijs typisch opel is,ik heb mij er nooit in verdiept maar weet vrijwel zeker dat dit veel te duur betaald is.
Idd veel te duur. Via onderdelen.nl betaal je meen ik rond de 40 euro.
Dan heb je ook origineel GM onderdeel.
Idd veel te duur. Via onderdelen.nl betaal je meen ik rond de 40 euro.
Dan heb je ook origineel GM onderdeel.
Ging om het artikelnummer en niet om de prijs
Ging om het artikelnummer en niet om de prijs
Als iemand nog een trekhaak zoekt. Er zit een afneembare onder mijn twintop. Maar ik kan niet rijden met een aanhanger zelf demonteren in mijn woonplaats (zonder schade uiteraard) zou zeggen doe een serieus en goed bod.
Als iemand nog een trekhaak zoekt. Er zit een afneembare onder mijn twintop. Maar ik kan niet rijden met een aanhanger zelf demonteren in mijn woonplaats (zonder schade uiteraard) zou zeggen doe een serieus en goed bod.