- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 8 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › trekhaak onder een astra twintop laten zetten?
Ik zou graag een trekhaak op mijn astra twintop hebben voor een fietsenrek waar twee elektrische fietsen op kunnen (dus gauw een kilo of 80 inclusief rek). Als ik op internet google op astra twintop en trekhaak kom ik niet veel verder. Weet iemand hier of dat kan en waar?
Ik heb hem zelf gemonteerd.
Kan morgen wel even kijken voor de gm nummers.
80kg incl rek?
oe…. kan dat wel? Kogeldruk van 80 kg? Ik dacht max 75?
of ligt dat aan de soort trekhaak?
Arjan hier op het forum heeft mijn 2.0 turbo gekocht, die heeft onlangs een (afneembare) trekhaak laten monteren.
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Mijn elektrische fiets van Cube weegt 23 kg.
Ik weet niet precies wat een elektrische fiets plus rek weegt; ik schat richting de 80 kg. Een trekhaak die 75 kg kan hebben zal vast goed zijn. Maar waar vind ik wie wat onder mijn twintop kan zetten?
Waar kom je vandaan ?
Deze zegt max 80 kilo.
Die van mij is dat volgens mij ook, rij zelf met caravan erachter.
Den Haag
Zowel op De Corsa als mokka trekhaak laten monteren en het meenemen van 2 elektrische fietsen is geen probleem. Wel opgemerkt dat we de accu en de hangsloten altijd in de kofferbak plaatsen, scheelt heel wat kilo’s
ik heb ook een trekhaak op me astra twintop, dus die zijn er wel :-?
Waar heb je de trekhaak vandaan? Wil het ook graag op me twintop maken haha.
Die van Sjierd was geloof ik ook 800 euro….. wat een geld.
Ik heb intussen ook bij Opel geïnformeerd maar dIe kunnen geen trekhaak meer leveren voor de Astra Twintop. Uitdaging blijft dus: wie weet waar een trekhaak te krijgen is voor deze cabrio?
ha ha ha, bij Opel geïnformeerd.
Ok hier een link voor een trekhaak voor de Astra Twintop uit Duitsland. Trekhaak
Foto, het is een complete set,
[
bij elke garage die kan googlen……..
sorry hoor, maar wat een onzin dat de opel geen trekhaak meer kan leveren… ja ok, misschien niet uit de fabriek van opel, maar een beetje dealer spoort er 1 voor je op (dan maar niet origineel opel) en monteert hem ook nog voor je.
Ja dat kost wat… maar een goede dealer doet dat….
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Ja Pieter, ” een beetje dealer” daar zeg je me wat.