Zoals ik ergens al eens schreef had ik graag wat info gehad aangaande de TT Rider 400 reeks voor gebruik in de wagen.
Ik heb me toen een TT 410 aangeschaft, en ben allerlei gaan uitproberen.
En het is wel degelijk ook heel bruikbaar in de wagen, cabrio of niet.
Men kan er “routes” inladen maar dan in het veel gebruikte GPX formaat ,dient best dan een Track te bevatten en geen Route, geeft wel wat verwarring om die dingen uit mekaar te houden maar kan je wel “leren” zie daarvoor best naar de info op de volgende link:
https://www.mrgps.nl/mrgps-methode/.
Uiteraard is een andere TT zeer zeker bruikbaar en goedkoper maar voor mezelf vind ik het een prima toestel, ik gebruik hem ook op de motor en heb al meerdere vergelijkingen gedaan met die andere marktleider Garmin en vind dat TT het prima en in bepaalde gevallen beter zijn werk doet met Tracks in GPX formaat.
Voor ritten van A naar B is het ook prima te gebruiken, simpel een rondrit plannen gaat heel makkelijk, er zijn nog veel meer mogelijkheden maar dat moet je zelf maar lezen er is info op het net meer dan voldoende daarover terug te vinden
Veel meer en beter dan ikzelf kan uitleggen, ik ben dus uiterst tevreden met mijn aanschaf en wou dat effe meegeven.
Zo is er dan toch nog een reactie op mijn eigen vraag zie