TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Over de website › Over het forum › toekomst van de website / forum http://twintop.be
- Dit onderwerp bevat 158 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 6 maanden geleden door BadBert.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 14 februari 2015 om 17:20 #14508Anoniem
- Topics: 2550
De ophanden zijnde veranderingen van de website / forum http://twintop.be.
Er staat zo ongeveer na de Twintop tour op 17 mei as een grote verandering wat betreft het voort bestaan van onze website / forum http://twintop.be.Michel Engelen doet nu heel veel werk achter de schermen van http://twintop.be en is nu de beheerder / aanspreekpunt als er problemen zijn en of nieuwe aanmeldingen.
Michel heeft ook altijd zelf de kosten gedragen om de website / forum draaiende te houden op een server. (dat komt snel neer op een +/- € 250,- per jaar)Nu geeft Michel aan om er wel mee te willen stoppen, dat geeft hij al een tijdje aan en wil nu echt de knoop doorhakken in 2015. Hij heeft er gewoon geen tijd meer voor.
Heel dankbaar ben ik dat Michel zo lang al het werk heeft gedaan voor de website / forum en respecteer zijn besluit.Nu heb ik dit topic geopend om eens te kijken / peilen of er techneuten zijn op gebied van webhosting / onderhouden van de website en forum http://twintop.be.
Ik zelf wil mij daar graag voor open stellen, al heb ik geen ervaring op dit gebied en wil ook niet alleen de kosten dragen die dit met zich mee brengt.Wij zoeken een oplossing!
De volgende zaken die spelen willen we jullie gebruikers van het forum voor leggen.1-Daarbij is de inventarisatie van het behouden van de site(http://twintop.be) en de daarbij behorende kosten een punt. Zijn er genoeg leden die dat samen willen dragen.
2-Dan komt er een vraag, willen we bv. een jaarlijkse bijdrage instellen, een soort lidmaatschap op non profit basis.
3-Zijn er andere techneuten die samen met mij de site kunnen beheren?
Graag jullie reacties, vragen en suggesties.Met wij bedoel ik:
Michel, op de achtergrond Eric en Max(mijn persoontje)Ik dank jullie wel alvast voor de medewerking.
ps, in het ergste geval zal de website / forum http://twintop.be in de loop van 2015 stoppen.
zaterdag 14 februari 2015 om 20:18 #14510Misschien best eerst eens bereken hoeveel het dan wordt maar kzou het in ieder geval zonde vinden moest het forum gewoon verdwijnen
Sent from my iPhone using Tapatalk
zaterdag 14 februari 2015 om 22:01 #14515Idd, ik wil best financieel bijdragen! Zou zonde zijn als het forum stopt!
Kennis om t forum te onderhouden etc heb ik helaas ook niet….
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")zaterdag 14 februari 2015 om 22:26 #14516financiële bijdrage mijnerzijds oké.
Inderdaad zou het jammer zijn als alles gaat verloren :-(
B) B)
zondag 15 februari 2015 om 00:52 #14520Financiele bijdrage van mijn kant ook geen probleem. Ik zit in de IT en wil zelf ook iets gaan doen met een eigen website alleen ontbreekt mij daar nogal wat kennis. Is het mogelijk dat Michel zijn kennis over hoe hij de website bijhoudt en de informatie over welke software hij gebruikt overdraagt in een persoonlijke sessie? Ik wil best aan de hand van zo’n sessie aangeven of ik wel of niet zijn rol kan overnemen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
zondag 15 februari 2015 om 03:18 #14524Anoniem- Topics: 2550
Als alle gebruikers van het forum een bijdrage leveren dan moet het toch wel te doen zijn. Wist niet dat het zo duur was om zo’n forum te onderhouden zeg.
zondag 15 februari 2015 om 03:18 #14525Anoniem- Topics: 2550
Als alle gebruikers van het forum een bijdrage leveren dan moet het toch wel te doen zijn. Wist niet dat het zo duur was om zo’n forum te onderhouden zeg.
zondag 15 februari 2015 om 22:43 #14544Anoniem- Topics: 2550
Beste forum leden Twintop.be, bedankt voor de goede constructieve reacties.
Graag nog meer suggesties hoe jij denkt dat we het beste de vaste lasten kunnen verdelen onder de leden.
Bedankt alvast!
maandag 16 februari 2015 om 05:31 #14550Beste forum leden Twintop.be, bedankt voor de goede constructieve reacties.
Graag nog meer suggesties hoe jij denkt dat we het beste de vaste lasten kunnen verdelen onder de leden.
Bedankt alvast!
kunnen we misschien best eens met zen alle over brainstormen ^^ en misschien om het aan trekken van nieuwe leden zo van die visitekaartjes hebben we bij de tuning club waar ik bij zit ook en zou goed werken heb ik gehoord
(is maar een ideetje he max)maandag 16 februari 2015 om 19:34 #14553:woohoo: :woohoo:
Ideetje,
Als alle aangemelde leden (140) een bijdrage doneren van €2,= per jaar zitten we al aan de € 280,=
Dan zijn we er financieel uit.Ps, meer doneren mag altijd, kunnen we weer iets leuks mee doen, bv een meet & greet extra buiten de Twin Top Tour
B) B)
maandag 16 februari 2015 om 19:48 #14554Anoniem- Topics: 2550
nou Eric, ik vind dat niet eens zo gek idee.
Tja we zijn nu te laat, maar dan zou standaard het inschrijfgeld voor de Twintop Toertocht op € 7,- komen.
Is volgens mij nog steeds acceptabel qua kosten en dag vermaak.
Ik zeg gelijk doen! Even de flyer aanpassen en hupsa.
maandag 16 februari 2015 om 20:02 #14556nou Eric, ik vind dat niet eens zo gek idee.
Tja we zijn nu te laat, maar dan zou standaard het inschrijfgeld voor de Twintop Toertocht op € 7,- komen.
Is volgens mij nog steeds acceptabel qua kosten en dag vermaak.
Ik zeg gelijk doen! Even de flyer aanpassen en hupsa.
Max, bedoelde natuurlijk de aangemelde leden van de site, voor TwinTopTour zitten we er nog 100 onder :-)
dinsdag 17 februari 2015 om 00:18 #14558Anoniem- Topics: 2550
Ik vind dat ook een goed idee eric, maar zijn het allemaal actieve gebruikers die 140? Vind dat alle info die op deze site staat toch wel zeker 2 euro per jaar waard is. En een bijdrage voor de organisatie van de tour vind ik niet meer dan normaal. Maar volgens mij is alle info op dit forum ook te lezen als je geen lid bent he? Misschien moeten daar ook restricities op komen?
dinsdag 17 februari 2015 om 13:32 #14560Hoi, zit al mijn hele leven in de IT, websites, webshops, etc. etc. De kosten voor hosting die ik hier las kunnen makkelijk met de helft minder. En dan heb ik het niet over hosten bij een of andere budgethoster, maar gewoon bij de grotere bedrijven zoals Transip, Argeweb, Hostnet, etc.
Waarom niet proberen om een sponsor te krijgen? Er zullen toch vast wel bedrijven zijn die voor 100 euro per jaar een banner op de site willen. Of opgenomen willen worden in een nieuwsbrief naar de leden, etc. etc.
woensdag 18 februari 2015 om 02:30 #14570Anoniem- Topics: 2550
Oh heel interessant klinkt dat, we houden jou er graag bij. Bedankt voor het mee denken alvast.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.