- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Tjarda ATT neus hoger?
Wat stefan zegt
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Tjarda,
Is het mogelijk dat ooit in de historie van de auto dat de achterveren zijn vervangen door die van een standaard Astra ?
Dit geeft precies het verschil aan wat jij nu hebt en wat dan dus groter wordt als je open rijdt…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Niet dat ik weet Stefan. Zou kunnen de auto was van een oud monteur zou mij niks verbazen!
Verstuurd vanaf mijn snelbinder met Tapatalk
Een oud monteur,oudjes,oppassen geblazen.
Tjarda,
Bij de restauratie van onze SAAB 93 Coupé uit 1998 liep ik tegen het feit aan dat deze af fabriek voorzien was van een sportonderstel en ook af fabriek al getuned was.
Tijdens het restaureren kwam ik een gebroken veer tegen en wat ik ook zocht, de veren waren altijd te hoog, of te stug.
Veel zoeken later en de nodige telefoontjes met SAAB in Nörkoping en GM in Rüsselsheim kwam ik er achter dat de veren voor de sportversies werden ingekocht bij https://www.lesjofors.nl/
Neem eens telefonisch contact op met de Nederlandse vestiging, mij hebben ze perfect geholpen.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
De voor vering is van max zijn opc
als ik jou was zou 2x originele veren bestellen voor de astra twintop…. die van de gtc en station hebben een anderen verhouding ook staat er voor astra h zodra jou dak zak in kofferbak ga je flink naar beneden, ik weet ook dat de astra h station vaak hulp veren heeft als ze caravan hebben omdat hij te veel door zak kan miss idd waarschinlijk dat je verkeerde achteren veren heb en het zijn de kosten niet. of je kan voor veer blokken kiezen (sprijders) dus blokjes tussen je veren.
Sjierd hij gaat binnenkort toch naar 3.5 mm
ook achter ? anders blijf je verkeerde verhouding houden van verkeerde veren achter die te slap zijn. want de astra twintop veren zijn iets dikker dacht ik omdat je dak in je kofferbak bak land…
Totale set sjierd. Die we bekeken bij max