- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Tjarda ATT neus hoger?
ik snap het ook niet maar je ziet jou astra en die astra er achter maar het lijk wel of jou neus omhoog sta of het is de foto ik weet niet wat het is net of je kofferbak zwaar is beladen.. je neus staat echt omhoog athans lijk op de foto zo is me in echt nog niet zo op gevallen maar of je een zware caravan er achter heb haha
Mijn dak licht erin en gereedschap. Maar het klopt mijn neus staat ook hoger als de rode
Mijn dak licht erin en gereedschap. Maar het klopt mijn neus staat ook hoger als de rode
ik wil idd eens naast jou staan. .. je neus staat idd boven maar waarom…. gek gaan we eens uit zoeken
Kijk maar
Verstuurd vanaf mijn snelbinder met Tapatalk
Zou max het antwoord weten? Mijn kont staat lager dan de rode en mijn neus gaat naar de maan
Goeiemorgen Tjarda,
Heb jij een 1.6 en is die rode toevallig een 1.8?
Dan zou het kunnen ivm gewicht van de motor,komt vaker voor.
Heb maar een andere erbij gekocht
Ohh deze is wel mooi hoor.
Wat een mooie foto’s en filmpjes van de Tour
En wat een gezelligheid
Fijn voor de organisatie dat er toch nog een grote opkomst was, mannen hebben er veel energie in gestoken
Complimenten voor Bas en Pieter
Rode id ook een 1.6 115pk mijn 105pk
Tjarda,
Jou voorfront ziet er door het zwart anders uit dus is het geen gezichtsbedrog?
Zijn de wielen echt even groot,even meten misschien.
Die wagen van Sjierd en Tjarda even geplakt, het is optisch bedrog. maakt echt geen verschil in beide wagens.
De wagen van Diana is verlaagd met 35mm,
Ik had zo’n vermoeden dat het kwam door de zwarte accenten.
Mooi dat jij dat heb gedaan Max,hoeven die jongelui niet in de regen buiten met een meetlint aan de gang
He was een mooie sneeuwschuiver op het gras veld van walibi
Dat verlagen met 35 millimeter bij Diana staat echt wel een stuk beter !
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
Euh.. Stefan hebben we het nu over mijn lengte of het verlagen de auto