- Dit onderwerp bevat 39 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Alles over de Tigra TwinTop › Tigra op vakantie bij Max
Super Max,
Welverdiende rust nu!
Je ziet dat er duidelijk veel vakkennis is en het keileuk om het proces met foto’s te kunnen volgen!
De Tigra is echt in gouden handen terecht gekomen zeg, en die filter…ongelofelijk :blink:
Bedankt mannen, ben even na vijf uur weer wakker geworden. Was ook behoorlijk moe.
Morgen ga ik weer verder met de speakers afschermen en het dak. hele dankbare klus.
Vandaag nieuwe olie en filters gedaan bij de Tigra, Helemaal blij schudden die wagen, lekker nieuw sap in het blok.
Jawel…. Castrol.
dat vindt ie lekker!!!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Weer fijn gewerkt Max, top!
Ik kan geloven dat de tijger spint van plezier :P
Niet te hopen dat tie lang blijft schudden want anders ontstaat er schuimvorming
Wat is het toch mooi om te zien dat Max het helemaal naar zijn zin heeft:blink:
Als hij maar lekker kan sleutelen.
En af en toe een stukje taart kan nuttigen
Ben met de radio van Philippe bezig, wat doet normaal de knop BC op de Tigra TT met een gewoon display (alleen tijd en temperatuur)
Radio op OK,
Ik heb het al gezien Max,dat contrafibeloon stelschroefje in het midden staat verkeerd.
Ik hoopte het niet Leen, dat is ellende om goed af te stellen joh. Bedankt!
Wat voor schroefje???
Ik dacht dat het een geintje was van Leen maar dat bestaat dan toch?! :blink:
Komt van leen dus tja :silly: :silly: :silly: :silly: kan je niet
Serieus nemen
En ik was al aan het googelen en die kende het ook niet hahaha
Mischien dat je op Leen moet googelen vind je hoop rare
Woorden
Hey Jan, alle gekheid op een Leen stokje. Heb jij ook de knop BC op jou radio zitten? Wat doet dat precies, wel in combi met een klein scherm.