- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 9 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Tigra TwinTop (TTT) › Alles over de Tigra TwinTop › Tigra op vakantie bij Max
Hey Jan, alle gekheid op een Leen stokje. Heb jij ook de knop BC op jou radio zitten? Wat doet dat precies, wel in combi met een klein scherm.
Hé max
Ik heb die knop ook BC.
Als ik er op druk geeft hij de tekst no information.
Max,ik kan me herinneren dat ik ook zo’n BC knop had op één van mijn auto’s in het verleden en ik dacht dat het de Corsa C was waar hij ook geen functie had.
En jammer dat sommige mij niet serieus nemen hoor,wist ik maar hoe dat kwam:silly: :P
Hé max
Ik heb die knop ook BC.
Als ik er op druk geeft hij de tekst no information.
Ok bedankt Marco, dan is het goed. Ik zag ook steeds No function. Dus dan is het opgelost.
@ Leen, ik neem jou zeker seriues hoor Leen. Wist direct waar het over ging. :S :silly:
Heb vandaag ook nog wat gedaan aan de Tigra van Philippe,
Speakers afschermen en kitten,
Dak rubbers kitten,
Dan is de Tigra weer helemaal waterproof op een druppel na dan.
Verder het interieur weer ingebouwd, stoelen weer op hun plek, stofzuigen….. enz enz.
Nu alleen de radio nog even fixen en de klapsleutel. Dan is het klaar.
Eeuwig dankbaar!
Prachtig Max, was een mooie klus hé,een beetje Weeler Dealer,weer een schitterende auto gered van verval/ondergang.
Zo de hele dag buiten in de kou,jij slaapt zeker wel lekker :silly:
Ben ook blij dat iemand mij toch serieus neemt
Daarstraks de Tigra terug gaan ophalen, hij spint terug als een kitten!
Bedankt Max voor de vele uren dat je hem hebt vertroeteld, je bent echt een gepassioneerd vakman!!! B)
Op naar vele uren plezier met dit karretje en drink er een paar op onze gezondheid
Veel plezier ermee dat kan nu beginnen veel zonnige kilometers toegewenst en genieten .
Gr Jan
Ben ook net weer thuis, was weer een hectische dag vandaag. Om 16.00 komt Philppe aan op station Barendrecht.
Was met een storing bezig aan een Mazda MX5 met een storing aan de koppeling schakelaar. en ABS .
Dus even met de Mazda Philpppe afgehaald bij station.
Vond het zeer dankbare klus, voor aardige mensen, daar doe je het voor. Met een goed gevoel.
Heb nog een aardigheidje gehad, had ook al een grote taart gehad……… zit nog een stuk in de vriezer.
Nu kreeg ik dit nog van Philippe, ook voor Tygo extra brokjes.
Let even op de tas waar het in zat,
Die tas,je zou hem zo inlijsten,nostalgie is dat.
Die flesjes niet op één avond legen hé.
Wist niet dat je gek was op die factions koekjes joh,en wij de mensen maar aansporen om gebak mee te nemen.
Kijk, wederom iemand die dankzij max met veel plezier in zijn twintop kan gaan rijden!!!
Top weer max!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")