TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › storing knipperlicht
- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door sjengster.
-
AuteurBerichten
-
woensdag 30 oktober 2019 om 21:34 #104544Anoniem
- Topics: 2550
Ik zou even een lampje aansluiten op pin 5 en de massa pin 1. Dan de knipper aansturen.
Kijken wat die doet dan, dan weet je waar je moet zoeken. Buiten de koplamp of in de koplamp.Dus gewoon stekker koplamp los nemen, links of rechts en even een los lampje aansluiten op de pinnen. Dan weet je het. je kan gewoon richting aangeven en zo testen, maar je kan ook vanuit Opcom de richting even aansturen. Ik meen vanuit de CIM module.
woensdag 30 oktober 2019 om 22:26 #104472hartelijk bedankt maxx voor de hulp en schema ik ga er dinsdag mee aan de slag heb weinig tijd .maar bedank voor je aanbieding als het niet lukt dan kom ik zeker bij je langs.heb alvast kabel er aan gemaakt en getest in de auto dat werkt gelukkig .wat een gedoe met die draai fitting.waarom het de mensen niet simpel maken met de ouderwetse fitting dat was toch veel beter
woensdag 30 oktober 2019 om 22:26 #104552hartelijk bedankt maxx voor de hulp en schema ik ga er dinsdag mee aan de slag heb weinig tijd .maar bedank voor je aanbieding als het niet lukt dan kom ik zeker bij je langs.heb alvast kabel er aan gemaakt en getest in de auto dat werkt gelukkig .wat een gedoe met die draai fitting.waarom het de mensen niet simpel maken met de ouderwetse fitting dat was toch veel beter
woensdag 30 oktober 2019 om 22:57 #104477Maar als ik het goed begrijp dan gaat het om de achterlichten en deze zijn niet orgineel, klopt dat,maar wat is niet orgineel?
En waarom niet orgineel?
Heb je een foto van het probleem?
Als ik het tenminste vragen mag.
Groetjes, Leen.woensdag 30 oktober 2019 om 22:57 #104561Maar als ik het goed begrijp dan gaat het om de achterlichten en deze zijn niet orgineel, klopt dat,maar wat is niet orgineel?
En waarom niet orgineel?
Heb je een foto van het probleem?
Als ik het tenminste vragen mag.
Groetjes, Leen.woensdag 30 oktober 2019 om 22:59 #104480jij mag alles vragen leen haha nee het gaat om de koplampen deze zijn xenon maar de units zijn niet orgineel opel
woensdag 30 oktober 2019 om 22:59 #104566jij mag alles vragen leen haha nee het gaat om de koplampen deze zijn xenon maar de units zijn niet orgineel opel
woensdag 30 oktober 2019 om 23:04 #104483Oké nou ben ik weer bij,bedankt hoor.
Ik blijf het volgen.
Wens je wel succes natuurlijk.woensdag 30 oktober 2019 om 23:04 #104572Oké nou ben ik weer bij,bedankt hoor.
Ik blijf het volgen.
Wens je wel succes natuurlijk.woensdag 30 oktober 2019 om 23:06 #104485heb hier boven al eens een foto gepost van de fitting deze heeft van die blikke dunne contactpuntjes deze buigen heel snel en dan maken ze geen contact meer dan ga je met een tangetje voorzichtig buigen en dan begint het probleem of ze breken af of ze gaan vast zitten in het armatuur en dan breken ze af .heb ze gesoldeerd maar dat houd allemaal niet als je er weer mee aan de gang gaat.heb er nu genoeg van ik heb ze alle 2 er uit gehaald en 3mm gaatje geboord kabels er door en op de contactpunten gesoldeerd.dank zij het schema van maxx sluit ik hem dadelijk gewoon rechtstreeks op de kabelboom dan is hij gewoon bekabeld want die draai fitting wordt niks
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
woensdag 30 oktober 2019 om 23:06 #104576heb hier boven al eens een foto gepost van de fitting deze heeft van die blikke dunne contactpuntjes deze buigen heel snel en dan maken ze geen contact meer dan ga je met een tangetje voorzichtig buigen en dan begint het probleem of ze breken af of ze gaan vast zitten in het armatuur en dan breken ze af .heb ze gesoldeerd maar dat houd allemaal niet als je er weer mee aan de gang gaat.heb er nu genoeg van ik heb ze alle 2 er uit gehaald en 3mm gaatje geboord kabels er door en op de contactpunten gesoldeerd.dank zij het schema van maxx sluit ik hem dadelijk gewoon rechtstreeks op de kabelboom dan is hij gewoon bekabeld want die draai fitting wordt niks
woensdag 30 oktober 2019 om 23:18 #104489dank je leen komt goed
woensdag 30 oktober 2019 om 23:18 #104580dank je leen komt goed
donderdag 31 oktober 2019 om 00:04 #104494Anoniem- Topics: 2550
Je gaat dus nu in dat plastic een gaatje boren en daar een draad doorheen twisten en raakvlak solderen….
Hoe komt dan de onderkant? Veertje? :rolleyes:donderdag 31 oktober 2019 om 00:04 #104591Anoniem- Topics: 2550
Je gaat dus nu in dat plastic een gaatje boren en daar een draad doorheen twisten en raakvlak solderen….
Hoe komt dan de onderkant? Veertje? :rolleyes: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.