TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › storing knipperlicht
- Dit onderwerp bevat 88 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door sjengster.
-
AuteurBerichten
-
vrijdag 27 september 2019 om 18:19 #99827
Hahaha Sjengster,(ff je naam vergeten)
Dat gevoel zal ik niet meer krijgen op mijn werk,ben vanaf as maandag 30 september officieel met pensioen,dus dat betekend,niet meer rustig aan doen maar klussen,in huis en aan de auto’s,en zo nu en dan een paar weken pleitte wezen.
Ik heb inderdaad langer doorgewerkt door alle regelingen,om precies te zijn vijf jaar en vier maanden langer moeten blijven werken,tenminste,naar/op m’n werk geweest.
Hahaha,nou hangt de vlag boven in de top.vrijdag 27 september 2019 om 19:02 #99832haha lekker genieten leen toch van je rust .mijn naam is danny trouwens.mijn schoonvader is ook pas met de fut maar we houden hem bezig haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
vrijdag 27 september 2019 om 19:24 #99836Maar je zit zeg maar in zo’n omgebouwde koelkast. Echt zo’n 1 peroonse sauna..
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
vrijdag 27 september 2019 om 19:34 #99837Maar je zit zeg maar in zo’n omgebouwde koelkast. Echt zo’n 1 peroonse sauna..
Klopt Michel, en door het vele zout stroomt het water er niet uit,ook al staat hij rechtop
vrijdag 27 september 2019 om 19:36 #99838ja heerlijk michel is wel hoog is 3meter hoog en bad waar je in ligt is 4 meter bij 2.5
vrijdag 27 september 2019 om 19:44 #99841Klinkt lekker.
vrijdag 27 september 2019 om 20:57 #99879Laat mijn werkgever niet horen dat ik 5 uur zou kunnen slapen in 45 minuten…
Dan boekt hij iedere dag anderhalf uur voor mij en verwacht hij dat ik daarna weer tien uur kom werken.
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
vrijdag 27 september 2019 om 21:19 #99896haha je moet je werkgever ook niet te veel vertellen
woensdag 30 oktober 2019 om 19:41 #104463nog steeds zelfde probleem of alweer pffff.ik wil het volgende gaan doen ik wil de fitting gaan bedraden van uit de kabelboom wat naar de koplamp gaat want dit schiet niet op zo weet iemand welke kleur kabels dit zijn dan trek ik van daar 2 kabels naar de fitting en dan soldeer ik deze netjes aan de fitting .omdat dit geen orginele lampen zijn is hier geen fitting voor te krijgen helaas advies koop maar nieuwe koplampen maar dat vindt ik nergens op slaan .dus daarom vraag ik jullie advies.ik heb buigen en alles al geprobeerd en doorgemeten maar hij heeft stroom maar de fitting maakt geen contact in de houder omdat de clipjes waren afgebroken deze zijn gesoldeerd en getest en dan brand het lampje . ze maar contact maken ze niet .ik ben dit ook zat op deze manier dus ik wil ze bekabelen andere mogelijkheid zie ik niet .mischien dat jullie me kunnen helpen met de kleur van de kabel in de draadboom of mischien met een andere oplossing
woensdag 30 oktober 2019 om 19:41 #104531nog steeds zelfde probleem of alweer pffff.ik wil het volgende gaan doen ik wil de fitting gaan bedraden van uit de kabelboom wat naar de koplamp gaat want dit schiet niet op zo weet iemand welke kleur kabels dit zijn dan trek ik van daar 2 kabels naar de fitting en dan soldeer ik deze netjes aan de fitting .omdat dit geen orginele lampen zijn is hier geen fitting voor te krijgen helaas advies koop maar nieuwe koplampen maar dat vindt ik nergens op slaan .dus daarom vraag ik jullie advies.ik heb buigen en alles al geprobeerd en doorgemeten maar hij heeft stroom maar de fitting maakt geen contact in de houder omdat de clipjes waren afgebroken deze zijn gesoldeerd en getest en dan brand het lampje . ze maar contact maken ze niet .ik ben dit ook zat op deze manier dus ik wil ze bekabelen andere mogelijkheid zie ik niet .mischien dat jullie me kunnen helpen met de kleur van de kabel in de draadboom of mischien met een andere oplossing
woensdag 30 oktober 2019 om 21:10 #104465Anoniem- Topics: 2550
ben zaterdag in Ridderkerk, u is welkom. Zal zo even de schema’s hier plaatsten.
woensdag 30 oktober 2019 om 21:10 #104534Anoniem- Topics: 2550
ben zaterdag in Ridderkerk, u is welkom. Zal zo even de schema’s hier plaatsten.
woensdag 30 oktober 2019 om 21:28 #104467Anoniem- Topics: 2550
De linker koplamp stekker pin 5 gaat naar De richting a lamp in koplamp.
In de koplamp is het zwart bedraad.
De uitgaande stekker is Bk/Wt (zwart/wit).
De rechter koplamp is de pin 5 en kleur Bk/Gn (zwart /groen)De massa op beide koplampen is pin 1 en kleur Bn (bruin)
De beide knippers gaan rechtstreeks naar de UEC
Stekker XE1 / pin 7 kleur Bk/Wt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
woensdag 30 oktober 2019 om 21:28 #104538Anoniem- Topics: 2550
De linker koplamp stekker pin 5 gaat naar De richting a lamp in koplamp.
In de koplamp is het zwart bedraad.
De uitgaande stekker is Bk/Wt (zwart/wit).
De rechter koplamp is de pin 5 en kleur Bk/Gn (zwart /groen)De massa op beide koplampen is pin 1 en kleur Bn (bruin)
De beide knippers gaan rechtstreeks naar de UEC
Stekker XE1 / pin 7 kleur Bk/Wt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
woensdag 30 oktober 2019 om 21:34 #104469Anoniem- Topics: 2550
Ik zou even een lampje aansluiten op pin 5 en de massa pin 1. Dan de knipper aansturen.
Kijken wat die doet dan, dan weet je waar je moet zoeken. Buiten de koplamp of in de koplamp.Dus gewoon stekker koplamp los nemen, links of rechts en even een los lampje aansluiten op de pinnen. Dan weet je het. je kan gewoon richting aangeven en zo testen, maar je kan ook vanuit Opcom de richting even aansturen. Ik meen vanuit de CIM module.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.