- Dit onderwerp bevat 70 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › storing knipperlicht
Oké nou ben ik weer bij,bedankt hoor.
Ik blijf het volgen.
Wens je wel succes natuurlijk.
heb hier boven al eens een foto gepost van de fitting deze heeft van die blikke dunne contactpuntjes deze buigen heel snel en dan maken ze geen contact meer dan ga je met een tangetje voorzichtig buigen en dan begint het probleem of ze breken af of ze gaan vast zitten in het armatuur en dan breken ze af .heb ze gesoldeerd maar dat houd allemaal niet als je er weer mee aan de gang gaat.heb er nu genoeg van ik heb ze alle 2 er uit gehaald en 3mm gaatje geboord kabels er door en op de contactpunten gesoldeerd.dank zij het schema van maxx sluit ik hem dadelijk gewoon rechtstreeks op de kabelboom dan is hij gewoon bekabeld want die draai fitting wordt niks
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dank je leen komt goed
Je gaat dus nu in dat plastic een gaatje boren en daar een draad doorheen twisten en raakvlak solderen….
Hoe komt dan de onderkant? Veertje? :rolleyes:
ja heb raakvlak gesoldeerd .ik snap je vraag over veertje niet er zit geen veer in.is geen orginele lamp
Vaak zit onder bij deze bajonet fitting een veer die contact maakt met onderkant vd lamp.
Dacht die buigen / breken af.
Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
dat klopt deze is gelukkig nog heel alleen de buitenste zijn kapot volgende week nog even aansluiten op de draaadboom dat gaat wel lukken denk ik
Ik zou ook gaan voor solderen,je moet er niet aan denken straks in de kou ergens onderweg te moeten klooien om hem weer brandend te krijgen.
even een update hij doet het weer gelukkig .rechts de groen zwarte kabel netjes gestript soldeerkousje erom en bij de bruine ook en netjes aan elkaar vast gemaakt en weer netjes ingetapte met de juiste tesa tape en weer gemonteerd getest en is weer oke .dank je maxx nog voor het schema
Ah fijn dat het weer werkt, wat een toestand met die knippers.
ja dat is ook maxx jou zou er verknipt van raken haha