- Dit onderwerp bevat 76 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Mechanische Tuning › storing easy load
dak heeft het al die dagen gedaan zonder problemen is dit nu een dak probleem of toch die easy pack sensor wat problemen geeft .denk dat ik het dak maar even niet gebruik dan maar
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Denk toch even in je kabelboom aan het schanier kijken. Bij mij zag je ook niks en zat alles nog origineel ingepakt maar was toch stuk.
Wat is de status van de voorste grendels ?
nou dak werkte prima ronnie voorste grendels staat nu op open.denk kabelbreuk naar sensor toe zoals maxx aan gaf
Is gewoon een storing ergens in de bekabeling.
van het dak ineens maxx of van easy load .omdat ik eerst geen probleem met dak had .lijkt me het beste om dak maar voorlopig niet te gebruiken en maar even een afspraak te maken bij bert als hij tijd heeft of bij jou .ga daar zelf niet aan beginnen vindt ik te link ben niet zo goed met bedrading.ga deze week eerst nog even de kabelboom nakijken van de sensor kijken of ik iets raars zie
daders gevonden!!!!
Het bekende probleem helaas
Waar kom je ook alweer vandaan ?
kom uit maastricht
Je mag morgen naar amersfoort komen en anders even wachten tot Pieter terug is van vakantie.
Je kan het ook eenvoudig zelf maken, draden zijn genummerd.
Maastricht is niet om de hoek….
Solderen die hap, netjes intapen en klaar!
Wist wel dat het kabelbreuk zou zijn
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
even update hij doet het weer gelukkig
dank je voor de tips en hulp mannen
2 kabels over. 1 lag er gestript bij .en 1 mantel van kabel beschadigd .ook maar meteen gedaan.4 nieuwe stuk kabels tussen gezet netjes gesoldeerd en van tape voorzien kabel ook wat meer beweging ruimte gegeven niet zo strak bij scharnier.ook niet te veel natuurlijk .eerst test via op com stond nu op niet actief en als ik hem indrukte ging hij op actief .toen maar de test met dak open en deed het gelukkig.weer happy hier
Kijk aan, goedzo!!!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
hoe kan zo iets gebeuren bert vraag ik me af zitten die kabels te strak in dat harnas gewikkeld en zijn er nog meer van deze knelpunten waar ik na kan kijken