- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
Hahahaha,jullie vinden het toch niet erg als ik deze reacties niet serieus neem hé :laugh:
Leen,
Je weet dat als wij jou serieus gaan némen dat je dan een paar dagen wat slechter zit, toch ?
:-o
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECU
Knutselsmurf..
we zijn klaar ermee maxx haha storing opgelost oorzaak een raadsel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nou dat had Diana nou ook laatst, ik zeg en denk. dat ze gewoon wat vergeten was. Net als de afstandsbediening in haar strakke broek. Alle ramen naar beneden,…. hoe kan dat nou?? ha ha ha .
Ik krijg vast op m’n donder as zondag. Ik ga achter Leen staan dan ok en jij er naast Stefan. hi hi.
Nou,nadat ik Diana op FB heb aangesproken op haar opmerking dat ze mijn auto niet mooi vond ben ik bang dat ook ik iets moet zoeken om achter te gaan staan,daarom ben ik blij dat Marian mee gaat,die staat haar mannetje (of is het vrouwtje) wel.
Gaat vast gezellig worden zondag,gelukkig hebben we een zonnebril om de blauwe ogen te camoufleren.
Ohh , vond ze jou wagen niet mooi??!! ohh dan staan we quite denk ik…. hi hi :-P
het word zeker gezellig.
Bla bla….
Jullie vergeten dat Wim mee gaat.
Dus ik zou idd de zonnebril maar meenemen.
:-p
Hahaha,aan Wim heb je echt niets,zodra hij mijn auto ziet vergeet hij zelfs dat hij getrouwd is hahaha.
Kreeg zojuist bericht en foto’s dat hij klaar staat.
Mhaa… wenig kans leen.
Is hem te klein
Maar morgen dus,spannend hoor.
Hij is 30 cm korter dan de twintop,maar goed hoor,dan doet hij niet mee met de verloting :laugh:
Hahaha,aan Wim heb je echt niets,zodra hij mijn auto ziet vergeet hij zelfs dat hij getrouwd is hahaha.
Kreeg zojuist bericht en foto’s dat hij klaar staat.
Ohhhh, hij is klaar Leen….. spannend. Heb je hem al gehaald?
Morgen Max.