- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door Leonardo53.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 7 juli 2020 om 20:43 #120072Anoniem
- Topics: 2550
Leen….de slogan was…..”bij Bosch zit altijd wel een pooltje losch”
dinsdag 7 juli 2020 om 20:57 #120074ja koop wel een varta als deze kapot is de vorige wat er in zat was ook een bosch en starten ook ineens niet meer hebben ze hem door gemeten en getest was oke hebben ze hem toch vervangen omdat het wel voor komt dat hij oke lijkt maar toch te weinig leverd.ik heb hem weinig gebruik afgelopen 4 weken en ik heb een anti steenmarter kastje er in dus die zal er wel beetje aan getrokken hebben .maar heb hem vrijdag nog gebruikt starten meteen en merkte niks vreemd .we gaan het morgen zien wordt vervolgd
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dinsdag 7 juli 2020 om 21:22 #120089Ja,zo’n steenmarter kastje heb ik ook maar heb er nooit iets van gemerkt met het starten daarna.
Maar jij bent toch Rotterdammer?
Ik koop mijn accu’s bij Correct,Centuurbaan,erg goed te parkeren en was steeds 50-55 euro kwijt voor zo’n rond de 50 amp. Het is dacht ik iets van één euro per amp,en ik heb nog nooit klachten gehad,en voor de volgende ga ik er zo weer heen.
En Max,die accu van jou moet je zeker bijvullen met knoflook saus hahaha.dinsdag 7 juli 2020 om 21:33 #120110Heb ik ook sjengster. Ik rijd er ook maar weinig mee.. Maar als je er in zit dan is het echt heerlijk
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
dinsdag 7 juli 2020 om 21:44 #120117Jajajajaja,wrijf het er maar ff in hoor,straks krijg ik nog spijt,ik vind het al zo moeilijk om afstand te doen van één van mijn kinderen, “MAAR” vanmiddag even naar de benz wezen kijken en ik had wat vragen,nou dat gevoel van “ik vind het moeilijk” ben je dan gauw vergeten hoor,gossiemeine zeg,bloed mooi,ik kijk ook niet meer naar vrouwen,er zijn dus ook nog andere mooie dingen in het leven hahaha.
dinsdag 7 juli 2020 om 22:40 #120125Bij diep ontladen trekken de platen in een loodaccucel krom en maken dan sluiting. Die cel ben je dan kwijt.
Kortom, je kunt een vrij nieuwe accu zo molesteren dat het een weerstand wordt, dan kun je een booster er op zetten wat je wilt, maar meer dan een Volt of 9 gaat het systeem niet meer doen.
Het hele verhaal klinkt als een accu die te diep ontladen is geweest…
Tigra TwinTop 1.8 Sport.
- Sport onderstel
- LPG met gemodificeerde LPG-ECU
- Irmscher Motor ECUKnutselsmurf..
dinsdag 7 juli 2020 om 23:01 #120132Het blijft lekker. Je stapt in je astra twintop. En elke keer voelt het als een cadeau. een druk op de knop en je dak verdwijnt boven je hoofd. Ruimte! En een frisse lekkere warme zon op je gezicht ramen omlaag. De frisse lucht, je ruikt het gras de zomer!. Soms ruik je een lucht dat je moet denken aan een zomer vakantie van vroeger. de bloesems. En dan zie je Mensen die in zo’n muffige auto rijden ramen dicht!. kouwe kunstmatige lucht in ademen. En dan denken de volgende keer koop ik een cabrio.. Hahaha sorry leen
dinsdag 7 juli 2020 om 23:05 #120135Ik ga niet happen… Nee niet happen.
Maar ga jou wel meppen zondag :angry:
@sjengster die van mij vrat elk jaar een nieuwe accu.
Bleek achteraf lekstroom ergens te hebben.
Maar Max kon het niet vinden hè Max :-)Maar goed daarom ook gekozen voor Deutsche grünlichkeit.
Die hebben dat probleem niet …pfffdinsdag 7 juli 2020 om 23:16 #120139Diana,geef hem uit mijn naam ook maar een dreun,tzt krijg je hem dan van mij wel eens terug hahaha.
Maaruh Michel,is dit open of dicht?dinsdag 7 juli 2020 om 23:36 #120146Open natuurlijk meneer leen
dinsdag 7 juli 2020 om 23:38 #120150nee leen ik ben geen rotterdammer ik kom wel uit een maas stad .ik woon in maastricht.ik denk lekstroom is uitgesloten ik heb niks veranderd recent of iets ingebouwd wat stroom trekt.ik denk door veel stil staan en kleine stukjes rijden denk ik dat hij de geest heeft gegeven.heb de beschrijving van de booster gelezen en daar staat ook in dat bij een hele legen accu hij ook niet aan gaat omdat hij zoveel niet trekt en de baterij van de lader was ook niet vol
dinsdag 7 juli 2020 om 23:48 #120154ojee diana als maxx het niet kan vinden wie weet het dan wel .dan deed ik zorgen dat het dak nog 1 x open ging ramen omlaag potgrond er in en een mooie plantenbak er van maken haha
dinsdag 7 juli 2020 om 23:51 #120156Oké sjengster,maar ik zou niet meer voor Bosch gaan,dan maar Varta.
dinsdag 7 juli 2020 om 23:55 #120159Open natuurlijk meneer leen
Dus ik blijf ook het gemaaide gras en de koeienstront ruiken,maar die schijtende reiger stuur ik naar jou :laugh:
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalkwoensdag 8 juli 2020 om 00:04 #120162Hahahahahhahhahahaaaashhaaa ja dat is in Rotterdam leen. Maar ik rij vaak in Brabant. Hahaha.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.