- Dit onderwerp bevat 84 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 3 maanden geleden door Leonardo53.
-
AuteurBerichten
-
dinsdag 7 juli 2020 om 16:13 #119921
ik zit met een probleem de astra wil sinds deze morgen niet meer starten ik dacht eerst de accu omdat ik de laatste tijd niet veel gereden heb ,vrijdag deed hij het nog.ik heb een accu jumper van black en decker ik deze er op gaat wel alles branden maar als ik sleutel omdraai alleen maar klikjes .heb al de accu er uit gehaald en aan de druppel lader gezet ik de opcom er aan maar heel veel melding over lage spanning natuurlijk omdat accu er af is .alle codes gewist niks alleen geklik.heb de baterij vervangen van afstandsbediening dacht mischien startonderbreking .ik weet het even niet ik hoop op wat antwoorden hier ik kom er niet uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dinsdag 7 juli 2020 om 16:52 #119922voor de duidelijkheid toen ik bij de auto kwam de eerste x deed hij niks niet met de afstandsbediening open geen lampjes aan niks display branden niet .accu was echt plat is mischien nu de startblokering aan dat hij daarom niet aan wilt
dinsdag 7 juli 2020 om 17:03 #119924Ik heb dat ook gehad. Alleen maar klikjes hoe oud is de accu. Maar als de accu kapot is. Maakt niet uit hoe oud die is. Kun je druppelen tot 4 volt weegt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
dinsdag 7 juli 2020 om 17:03 #119926accu is pas 2 jaar oud
dinsdag 7 juli 2020 om 17:04 #119928maar lijkt me sterk dat dat het is want het booster er op gezet en wil nog niet starten
dinsdag 7 juli 2020 om 17:07 #119931Je kan pech hebben met een accu.. Pak een andere accu. Als je die hebt.. Ik heb dat ook gehad. Bij mij was dat de klote imitatie dvd in m’n radio zat en begon te lopen. Waardoor m’n cid scherm aan sprong.
dinsdag 7 juli 2020 om 17:48 #119934we hebben de dader de accu even 1 geleend en starten meteen vindt ik wel snel accu van 2017 en nu al kapot en een van bosch .ik hang hem nachtje aan de lader geeft aan 25% dus die was echt leeg .denk dat hij kapot is want hij starten prima geen probleem en niks nieuws aangesloten ivm lekstroom dus even kijken morgen anders even nieuwe halen
dinsdag 7 juli 2020 om 17:55 #119936leeftijd van de accu zegt niets….
als hij met een booster ook niet wil starten: zegt ook nog niet alles….wat je even moet proberen is de accu volledig afkoppelen, en dan de booster op de accu polen aansluiten.
of een auto met startkabels op die polen (en dan niet die bij de buren net aan het stucen zijn he :P hahahah sorry).Als de accu echt kapot is, en hij intern sluiting maakt, dan trekt hij het hele circuit plat, ook met booster.
Bene there, done that!Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 7 juli 2020 om 18:05 #119940ja heb ik gedaan pieter heb hem er uit gehaald en in de tuin even aan de lader gezet denk dat hij kapot is laat hem vannacht laden en als dat niet help gaat er morgen een nieuwe in .bij de buren is wel een poolse schilder bezig maar die heeft een mercedes sprinter diesel haha .had de booster ook los aan polen gehangen wou hij ook niet starten dacht dat er iets met de responder of startonderbreker was of startmotor gelukkig was dit niet zo met de vrouw haar accu uit de corsa starten hij meteen .
dinsdag 7 juli 2020 om 18:19 #119942nou, iig opgelost.
Accu dus gewoon stuk….
Op zich moet de auto ook starten met alleen de booster…. raar dat hij dat niet deed.
misschien was de booster spanning te laag, of werkt de booster alleen als hij een accu detecteerd (dat laatste heb ik ook wel eens gehad).
Dan werkt het alleen als je mijn methode had gebruikt met startkabels…Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")dinsdag 7 juli 2020 om 18:22 #119943Als het goed is heb je zoveel jaar garantie. Of het moet een foekiemoekie accu van de action zijn.. Haha.
dinsdag 7 juli 2020 om 18:31 #119944nee is een bosch is net half jaar uit de garantie haha zul je net hebben.ik ben de booster ook maar aan het laden pieter gaf 3 streepjes van de 5 aan maar normaal kun je 3 x starten met deze maar gaf wel stroom maar denk net te weinig .had de startkabels van mijn schoonmoeder gepakt maar die deden ook niks het zat weer mee haha .denk echt dat hij gewoon kapot is rijd er eigenlijk te weinig mee de laatste tijd echt zonden.staat de hele week stil op het werk omdat ik hele week onderweg ben met de vrachtwagen en in het weekend ga ik er mee naar de jumbo 5 km verder op thats it dat vindt je accu niet zo fijn dat weet ik .maar wou vandaag hem verwennen met een was beurt en een ritje zul je net zien haha
dinsdag 7 juli 2020 om 19:01 #119945Dat is waardeloos,net uit de garantie,maar heb je nog een bon,ik zou het toch proberen hoor,je mag van Bosch toch wel verwachten dat hij het wat langer uit houd,hoe was dat gezegde ook al weer,
“van Bosch kan je het vewachten” oohnee,was toch anders dacht ik.
En starten op de accu van je vrachtwagen,is 24 volt,dan blijft je startmotor stil staan en draait het blok in het rond hahaha.dinsdag 7 juli 2020 om 19:50 #119955haha dan blijft ie wel aan denk ik als ik via de vrachtwagen doe jumpstarten .ja ga morgen even naar de garage waar ik altijd ga laat ik hem meteen even testen en belasten en dan hoor ik wel wat ie zegt krijg misschien wat korting .hij laad wel bij zie ik hij is al weer half vol maarja dat zegt niks ik zal hem morgen eens laten testen dan weten we het zeker
dinsdag 7 juli 2020 om 20:24 #119975Anoniem- Topics: 2550
we hebben de dader de accu even 1 geleend en starten meteen vindt ik wel snel accu van 2017 en nu al kapot en een van bosch .ik hang hem nachtje aan de lader geeft aan 25% dus die was echt leeg .denk dat hij kapot is want hij starten prima geen probleem en niks nieuws aangesloten ivm lekstroom dus even kijken morgen anders even nieuwe halen
Toevallig had Diana ook een nieuwe Bosch, daarw as een cel in de accu defect. Klote accu’s zijn dat .. ha ha ha.
Ik heb een Turks merk, is altijd goed in de winter en is nu ook al weer 2.5 jaar oud.
Maar moet zeggen dat ik veel lange stukken rij. op korte stukken heb ik niets noemenswaardigs grote verbruikers aan.
Als je steeds korte stukje rijd, met verlichting aan, met de stoelverwarming aan (Diana), de muziek op hoog. Achterruit verwarming aan en de kachel op hoog.
Tja dan verbruik je al veel en word er weinig bijgeladen in de accu. Dan kun je bij een paar dagen stilstaan problemen verwachten….. logisch toch. :-P -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.