TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Sleutels Tigra en Astra Twintop
- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 10 maanden geleden door Anoniem.
-
AuteurBerichten
-
zaterdag 30 december 2017 om 03:33 #31379
Even nog verder borduren op die sleutel. Ik heb 1 ‘klapsleutel’ en 1 totaal andere sleutel.( die het wel doet op afstand.) Die klapsleutel werkt niet ,volgens de opel garage is die stuk . Ze hadden de software er afgehaald en vervolgens er weer opgezet. Niks….conclusie sleutel is stuk , totaal nieuwe sleutel aanschaffen. Heb jij nog suggesties Max ?
Alvast bedankt!
Groetjes DianaEn alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar. ( geldt voor iedereen trouwens.) Dat maar weer snel cabrio weer mag worden.
zaterdag 30 december 2017 om 13:25 #31385Diana, misschien overbodig om aan te geven maar de batterij van de sleutel is toch zeker weten goed hé.
Sleutel bij Opel is prijzig,het loont de moeite om ff te googlen hoor.zaterdag 30 december 2017 om 13:46 #31386Anoniem- Topics: 2550
Hey Diana, ben vergeten om welke wagen het gaat met je sleutel. Je weet dat adviezen van de dealer niet echt waarde hebben bij mij.
Leg eerst een uit, wat doet jou sleutel wel en wat niet.
– Kun je de wagen nog gewoon openen met de sleutel?
– Kun je de wagen nog starten met de sleutel?
Het ene heeft niets met het andere te maken, start blokkering werkt met de transponder in de sleutel.
Het openen werkt met de elektronica en idd een volle batterij. Wat leen aan gaf. (is het rubber beschadigd?)zaterdag 30 december 2017 om 16:29 #31411Diana, misschien overbodig om aan te geven maar de batterij van de sleutel is toch zeker weten goed hé.
Sleutel bij Opel is prijzig,het loont de moeite om ff te googlen hoor.Batterij is/was vervangen.
zaterdag 30 december 2017 om 16:42 #31417De auto ( Att)kan geopend ( niet op afstand dus ) en gestart worden met klapsleutel. In de garage hadden ze er volle batterij in gedaan tijdens het testen. Is er na die tijd weer uitgehaald. Toen bleek dat ze er geen software op konden zetten. Daarna hebben hun dus de conclusie getrokken dat de sleutel stuk was. Het rubber van het open/dicht op de sleutel ?
Als je dat bedoeld dat is niet beschadigd.Foto’s van de ‘klapsleutel en de gewone sleutel.
zaterdag 30 december 2017 om 19:19 #31418Anoniem- Topics: 2550
Dus de klapsleutel werkt wel, alleen om te starten en werkt niet om de deuren mee te openen op afstand.
De gewone sleutel, wat doet die precies? Of is die 100% goed.
Wat voor wagen had jij ook al weer Diana, meen een Astra toch?
zaterdag 30 december 2017 om 19:38 #31419Idd een astra.Ja de klapsleutel werkt verder wel. De gewone sleutel werkt goed.( 100%)
zaterdag 30 december 2017 om 19:51 #31421Anoniem- Topics: 2550
Nou dan is het alleen de afstandsbediening van de klap sleutel die niet 100% werkt. Kan zijn ergens een slecht contact.
Moet heel simpel zijn om je sleutel weer aan te melden met Op-Com. Zou het graag willen doen.Zal ook nog even bekijken of je hem zonder Op-com zelf kan aanmelden. Kom ik op terug.
zaterdag 30 december 2017 om 20:04 #31427Anoniem- Topics: 2550
Nou bij batterij wissel zou het volgende moeten werken om de afstandsbediening van de klap-sleutel weer te synchroniseren met je wagen.
– gebruik bij starten van je wagen de klap-sleutel.
– sluit je wagen handmatig af met de klap-sleutel.
– zet in de klap-sleutel een nieuwe batterij.
– Maak nu met de klap-sleutel je wagen met de hand open.
– zet je wagen op contact met de klap-sleutel en start je wagen.
– nu zou automatisch je klap-sleutel afstandsbediening gesynchroniseerd zijn en kun je de klap-sleutel weer gebruiken.Sluit je wagen af met de afstandsbediening van je klap-sleutel.
Hieronder staat het nogmaals in Duits,
Attachments:zaterdag 30 december 2017 om 20:29 #31428Oke heel hartelijk bedankt. Ga in het nieuwe jaar dan maar eerst een batterij aanschaffen. Kan ik die overal krijgen?
Ik laat het weten of het gelukt is.Vielen dank und einen güten rutsch ins neues Jahr.:lol:
zondag 31 december 2017 om 02:06 #31439Anoniem- Topics: 2550
Juist! Diana laat het ons weten hoe dat afloopt.
zondag 31 december 2017 om 14:32 #31458Nou volgens Max zijn beschrijving alles gedaan. Hij doet helaas niet. Toch iets met de chip/software ??
zondag 31 december 2017 om 14:36 #31460Anoniem- Topics: 2550
Heeft niets met chip((die is voor starten) dat noemen ze de transponder) te maken en ook niet met de software.
Ik vermoed een breuk op de printplaat, vaak zijn de contacten naar je batterij dan los.Je kan hem opsturen naar mij, zal je PB geven met adres.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.