- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 1 deelnemer, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning TTT › TTT Mechanische Tuning › rvs uitlaat
ja een heel mooi zwaar geluid alleen er blijft nu een lampje branden bij het linkerpijltje in het daschbord in het boekje staat controle lampje voor uitlaatgascontrole"?? maar donderdag krijgt hij een normaal beurtje en dan kunnen ze dat reseten geloof ik wand als ik hem start brand er ook ff iets dat hij zijn beurd moet hebben (al meer dan een jaar) ik rij ook zo weinig maar als 1 van jullie iets weet over dat lampje van de uitlaatgascontrole bij dat bedrijf van die filter en middendemper snapte ze het niet
hij heeft zijn beurt gehad en ze waren een of ander stekertje v ergeten aan te sluiten van daar dat lampje voor de uitlaatcontrole eind goed al goed (best stoer hoor die zwaare sound)B)
dat is een mooie uitlaat en Hilvarenbeek is niet ver van mij vandaan.
Wilde naar belgie gaan naar Skytune.
je kan dus ook kiezen naar de soort demping hard geluid of zacht geluid??
Welk merk heb je gekozen??
Wil een dergelijke vervangingsdemper onder de ATT plaatsen
Groet
Fons
mhs schreef:
hij heeft zijn beurt gehad en ze waren een of ander stekertje v ergeten aan te sluiten van daar dat lampje voor de uitlaatcontrole eind goed al goed (best stoer hoor die zwaare sound)B)
Gelukkig dat het een klein probleempje was, ja een stekkertje niet aansluiten is natuurlijk nooit goed. Probleem opgelost en nu maar weer genieten.