- Dit onderwerp bevat 173 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Ronnie86 zijn ATT projecten
Is puur vanuit slecht onderhouden rubbers en zand wat is gaan schuren. Ik zie het heel vaak bij onze wagens.
De aanslag op rubber schuur je weg door glassex en schuursponsje. Daarna met droge doek schoon maken en behandelen met Rubber care stick van Valma.
Is puur vanuit slecht onderhouden rubbers en zand wat is gaan schuren. Ik zie het heel vaak bij onze wagens.
De aanslag op rubber schuur je weg door glassex en schuursponsje. Daarna met droge doek schoon maken en behandelen met Rubber care stick van Valma.
Dat doe ik ook zeker wel.
Voor de winter nog gedaan en stond voor deze maand weer op de planning.
Wat trouwens wel fijn is dat ik gewoon door de wasstraat heen kan en zelf droog blijf in de auto
Dat doe ik ook zeker wel.
Voor de winter nog gedaan en stond voor deze maand weer op de planning.
Wat trouwens wel fijn is dat ik gewoon door de wasstraat heen kan en zelf droog blijf in de auto
Ok, maar het is ook niet van laatste jaar. Maar er zat dan kennelijk al iets van de vorige eigenaar. Kan ook natuurlijk he. Maar gewoon met lakstift even behandelen.
Ok, maar het is ook niet van laatste jaar. Maar er zat dan kennelijk al iets van de vorige eigenaar. Kan ook natuurlijk he. Maar gewoon met lakstift even behandelen.
Zal het schuurpapier erbij gaan zoeken, heb ik weer wat te doen.
Zal het schuurpapier erbij gaan zoeken, heb ik weer wat te doen.
Kan je deze makkelijk los halen ? Rechts loopt mooi door alleen links niet zo mooi.
Kan je deze makkelijk los halen ? Rechts loopt mooi door alleen links niet zo mooi.
Gewoon even helemaal los en recht er op zetten.
Let wel op de tule die in de afvoer zit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Kan je dat kommetje gewoon lostrekken nadat je de slang los gehaald hebt ?