TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Algemeen › Laat je hier gaan › Ronnie86 zijn ATT projecten
- Dit onderwerp bevat 173 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door GJ Cabboort.
-
AuteurBerichten
-
zondag 25 augustus 2019 om 00:03 #91942
Miss ontbreek er ergens een hitteschild op de chassis bij de uitlaat ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 00:04 #91943Miss ontbreek er ergens een hitteschild op de chassis bij de uitlaat ?
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
zondag 25 augustus 2019 om 00:49 #91946Anoniem- Topics: 2550
Ja wat is heet, dan moet je de temperatuur opnemen. Waren er schroei vlekken te zien ergens? iets verbrand in de koffer?
Ik denk dat het logisch is hoor een beetje warmte afdracht naar binnen in de koffer.Maar zou zeker even naar die hitte schildjes kijken wat Sjierd zegt. Voor de rest niets aan de hand.
zondag 25 augustus 2019 om 13:29 #92029Hoi Ronnie,allereerst compliment voor het onderhoud van de rubbers,ziet er weer netjes uit,heel erg belangrijk,zeker wanneer je auto altijd buiten staat en dagelijks wordt gebruikt.
Wanneer het hitteschild er onder zit is er niets aan de hand,het is daar een hete plaats en van de rijwind koeling kan je momenteel niet veel verwachten,ik heb dat al veel vaker ervaren op lange ritten,ik houd er daarom ook altijd rekening mee wat ik in de kofferbak boven de uitlaat plaatst,geen koelbox bv.
Goed bezig joh.zondag 25 augustus 2019 om 18:43 #92054Tja leen weer jij alles van he geen taartjes in de kofferbak haha.
zondag 10 november 2019 om 19:34 #105366Gezien ik slecht grip had als het wegdek nat was er voor gekozen om de winterbanden er vast op te zetten.
Toen de rechter voorband eraf ging snapte ik ook gelijk waarom haha.
Links heeft hier geen last van en de auto is wel uitgelijnd.
Ook alvast het cadeau voor me vrouw opgehaald.
Lekker warm beenkleed erbij
Kunnen we de auto wat vaker laten staan en de scooter pakken
zondag 10 november 2019 om 19:37 #105368Die scooter is wel een stuk goedkoper Ha Ha ( voer hem ook op dan ) Dat je banden aan vervaning toe zijn is te zien in iedergeval die ene. Maar dat de auto soms geen grip heeft op zijn voorbanden komt mij ook bekend voor en geloof me mijn profiel is echt wel goed zo goed als nieuw
zondag 10 november 2019 om 19:39 #105369super slicks haha och ja maxx had daar nog wel paar rondjes mee gekund in zijn red bull
zondag 10 november 2019 om 19:45 #105370Die scooter is wel een stuk goedkoper Ha Ha ( voer hem ook op dan ) Dat je banden aan vervaning toe zijn is te zien in iedergeval die ene. Maar dat de auto soms geen grip heeft op zijn voorbanden komt mij ook bekend voor en geloof me mijn profiel is echt wel goed zo goed als nieuw
Hij rijdt ook geen 25 hoor
Hij is nieuw dus moet nog wel even rustig ingereden worden.zondag 10 november 2019 om 19:47 #105371super slicks haha och ja maxx had daar nog wel paar rondjes mee gekund in zijn red bull
Ik ook wel hoor, maar als die gaat glijden in de bocht met regen houd het voor mij ook op
zondag 10 november 2019 om 23:18 #105392Sorry jongens,maar ik begrijp echt niet dat jullie een probleem hebben met de grip,die auto’s zijn zwaar genoeg om grip te houden,glad is het nog steeds niet geweest.
Was een wagen met achterwiel aandrijving niet beter geweest dan.
Aan de banden van Tjarda kan het zowiezo niet leggen,die zijn prima.
Die afgesleten band is niet best,dat de uitlijning goed is geloof ik niet,hij is waarschijnlijk goed tot dat hij gaat worden belast met rijden,dan gaat hij afwijken,dat is duidelijk te zien.
Of er zit een versleten fuseekogel,bij goed uitgelijnd kan het zo niet worden.zaterdag 8 februari 2020 om 15:06 #109426Auto vandaag ze apk keuring gehad en zonder opmerkingen er doorheen 8) Kan ze er weer een jaartje tegenaan.
Nu eerst zodra het wat beter is alle bekledingen is uit de auto halen en goed schoon en droog maken en poging doen om de lekkages op te sporen en te verhelpen.
zaterdag 8 februari 2020 om 15:06 #109509Auto vandaag ze apk keuring gehad en zonder opmerkingen er doorheen 8) Kan ze er weer een jaartje tegenaan.
Nu eerst zodra het wat beter is alle bekledingen is uit de auto halen en goed schoon en droog maken en poging doen om de lekkages op te sporen en te verhelpen.
zondag 19 april 2020 om 14:57 #113878Dit lijkt mij toch niet een hedendaagse plek voor roest ?
zondag 19 april 2020 om 14:57 #113882Dit lijkt mij toch niet een hedendaagse plek voor roest ?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.