- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › reservewiel
nog even snel een nieuwe thuiskomertje met orgineel complete set krik moersleutel en toebehoren op de kop getikt voor leuke prijs.had zo een spuitbus reparatievloeistof met compressor maar dat vindt ik maar niks ,na gebruik kun je als nog je band weg gooien vreet ie helemaal weg van binnen en schijnt niet zo lekker voor je velgje te zijn .dus morgen kan ik gerust weer op weg hoop hem niet nodig te hebben
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik zat daar ook aan te twijfelen.. past dat gelijk in je kofferbak of heb je dan ook zoon andere piepschuim bak nodig… als je snap wat ik bedoel..:huh:
hij pas zo er in ik had geluk dat ik plastic ring erbij heb gekregen waar je hem op kunt leggen zit alleen niet zo een schroef bij om hem vast te maken aan de bodem .maar heb mijn subwoofer er in gelegd die gaat nergens heen als je de vloermat er over legt .die schuimen bak heb ik er uit gehaald anders past het niet en dan steekt alles te ver uit
oke ik ga ook maar eens kijken B) beter als zoon pompje :ohmy:
zo een bout kan je halen bij de bouwmarkt. ik weet niet of er een gluefje inzit waar je die bout in kan laten glijden zoals bij mij wel is
ligt aardig vast gaat nergens heen heb de compressor nog bij gelegd en sub weegt ook wel wat .maar bedankt voor de tip ga eens bij de gamma kijken
Kan morgen voor je kijken of er een boutmaat op staat in mijn astra? en de foto van het model dan kom je best ver.
oh oke dat zou super zijn als je wilt,alvast bedankt
Het einde van de bout wat op de band moet waardoor die klemt
De bout
De bout plus gleuf
Hopelijk heb je hier wat aan
dank je voor de info had al eens gekeken maar vindt je niet snel 2e hands.is kijken of ik een handige harry met las apparaat dit kan laten maken want de opel zal wel weer de hoofdprijs vragen hiervoor ben ik bang.thanks voor de foto’s
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geen probleem ben wel benieuwd
hou je op de hoogte wordt iets van volgende week ben even weg haha
Ohh heerlijk hoor, zo lekker aan het zwembad, drankje er bij en wat koekeloeren naar anderen. ha a ha ha.
ja is heerlijk hier maxx
geniet van de vakantie B)