- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Astra TwinTop (ATT) › Alles over de Astra TwinTop › “Ratelend” geluid bij koude start
Heeft de auto elk jaar zijn beurt wel gehad met verse olie?
Die van ons rijd ook niet super veel kms, en ook veel korte stukken, maar die tikt nooit! Krijgt wel elk jaar nieuwe olie en filter…
maar goed, ik denk dat je na de flush wel weer tikvrij rond kunt rijden :P hahha
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Het heeft ff een weekje geduurd voordat ik actie kon ondernemen, druk druk druk …
Inmiddels het proces met wonder middel Forte motor flush uitgevoerd. (2 flesjes)
Wat hierna uit mijn blok kwam ,…..wow wat een zwarte zooi….
Hierna nieuwe olie (Castol) ,filter,bougies en hierna heel belangrijk, Top end treatment ook van Forte.
Dit is nu dag 3 en het resultaat is…………tatadaaaaa……WEG tikkende klepstoter, en dan bedoel ik ook echt helemaal weg.
Er staan heel veel gebruikservaringen over Forte motor flush op internet met alleen goede reacties, ik sluit me hier bij aan. Amazing
Bedankt Max voor de tip, ik had er nog nooit van gehoord.
Happy
Het is het beste flush idd voor je motor. Ik gebruikte het al bij mijn BMW.
Fijn dat het opgelost is nu. Nu lekker genieten.
Heb ik ook gehad met mijn auto. Hier ligt een 1.8 motor in. Bij de garage nieuwe bougies bij de grote beurt laten installeren, geen last meer gehad.
told you so hahahaha
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")