- Dit onderwerp bevat 285 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Ik heb vakantie dus ik dacht. Laat ik naar buiten gaan en met het beetje lak wat ik nog had mijn grote kras camoufleren puur omdat de zon scheen ect.
Moment een alles afplakken ontvetten ect.
Daarna de filer gebruiken schijnt dat ik nog net iets beter me best op moet doen maar ach voor de eerste keer vind ik het best wel netjes. Beter dan een lakstift.
Toen begonnen met spuiten met mijn laaste beetje lak uit de spuitbus. Ik doe mijn laaste laag er over en hij is leeg toen ik klaar was. Perfect getimed dus Door de afplak tape had ik wat randjes dat heb ik opgelost door het gelijk te maken met mijn lak. Al met al ben ik best wel trots op mijn eind resultaat. je moet niet op 1 cm er van kijken dan zie je het wel. Maar kijkend op normale afstand is het perfect gecoumfleerd!.
Al met al best wel geslaagd en tevrede tot de volgende update!
Dat ziet er gewoon weer netjes uit man! Top!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
Vind ik ook ben er ook trots op dat het er zo uit ziet kan altijd slechter
Ziet er netjes uit weer Tjarda. zie je zo niks meer van.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Superstrak man
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
lekker bezig!!!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
je zal er met je neus op moeten zitten om te kunnen zien dat er iets zat denk ik. Mooi gelukt. :P
De rode astra had ook een schade opgelopen heb alvast het voorwerk gedaan.
[Img] https://i.ibb.co/474kkxg/20190805-175826.jpg%5B/img%5D
Rood is geen moeilijke kleur om te spuiten. ziet er al veel beter uit. :P
Haal van de week even een spuitbus op kleur en ga de diepe plekken even camoufleren en ook weer netjes
Netjes hoor hebben we nu ook een steunpunt voor kleine schades aan bumpers haha
ziet er ook alweer netjes uit
Zo goed ben ik nog niet hoor
Zou dit mogelijk zijn bij een twintop? https://www.extreme-carstyling.nl/carparts/csl056-2446.html
Dat is voor mijn bumper…..OPC. Maar ik ben al te laag voor dat. :P