- Dit onderwerp bevat 285 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
Alles voor de dakloze Opel
TwinTop.nl en TwinTop.be › Forums › Modificatie’s ~ Tuning ATT › ATT Visueel Buitenzijde › Project van mijn Astra TwinTop
Na het warme weer zal het vast weer gaan stormen dus zal ik het eens gaan checken
Met regen is mijn astra ook waterdicht maar als ik hem ga wassen komt het tussen voor en achterraam naar binnen in het dak/raam rubber
Dat heb ik bij hem opgelost door middel met de rubber te verplaatsen waardoor je nageldikte overhoudt. En de rubbers beetje geschuurd met een schuurspons dit was puur uit deze positie
De bijlage zijn te groot
even wat foto’s gemaakt van de andere opel en mijn opel. Stiekem is mijne wel mooier
Nou die koplampen zijn wel top idd. Al vind ik de velgen van de rode weer mooier, die vind ik altijd goed staan bij de Astra Twintop.
Verder ken ik zijn interieur niet natuurlijk.
Ja die lampen zijn echt gaaf!
Topless,... that's how we role!
- Opel Cascada 1.6 turbo Cosmo
- Mini Cooper-S R52 cabrio
- Aprilia AF1 Futura 50cc '92 (nostalgie)
- 2021 Triumph Street Triple R 765
- 2012 Triumph Street Triple 675 (van 't vrouwtje)
- VW ID3 1st edition (de "lease frikadel")
De rode astra bevat meer tegen over mij:
Pianolak intrieur
Keyless Entry
Half ledere stoelen
Parkeersensoren achteraf ingebouwd
CD30 MP3 ipv alleen CD30
En een telefoon die je erop zou kunnen liggen ofzo net als die bmws van vroeger? weet niet zozeer wat je er mee kan zal binnenkort wel foto’s maken
dat laatste heeft Sjierd ook in zijn wagen, dan kun je volgens mij ook je mobiel met Bleutooth verbinden, meen ik.
Wanneer komen jullie langs in Heemskerk?
Klopt dan heb je bluethoot voor te bellen op je radio.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ohh dat is ook zo, vergeten al weer. :oops: :blink:
@max ik meen als ik langs kom voor de one touch. Tenzij ik eerder dan september langs komt. Hij zal in iedergeval meekomen en
@sjierd hoe kan die hem connecten ?
Bij mijn in het schermpje staat een telefoon icoon en kon hem via daar connectie doen hij nam toen ook heel me telefoon boek over is echt makkelijk.
Ik ga het even bekijkenn nals ik hem zie en met een armsteun moet ik daar nog oppassen met iets boren ofzo ?
@max je wordt echt oud haha
Ik had voor mijn arm steun dit er uit geslepen toen paste de adapter van de armsteun er wel op
Bedankt. Dan weet ik hoe ik dat bij hem moet gaan doen ;P